Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: متاسفانه امسال ۲۵نفر افزایش متوفی نسبت به چهار ماهه نخست سال ۹۶ داشتیم که ۶۶درصد از تصادفات فوتی را جاده های شمال استان به خود اختصاص داده است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حجت فتاحی در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما،گفت : جاده های شمال استان از،بیشترین نقاط حادثه خیر برخوردارند و بیشترین تصادفات در این محورها به وقوع می پیوندد که باید برای ایمن سازی این جاده ها برنامه ریزی و اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی محورهای شمالی استان را متناسب با حجم تردد خودروها نداست و تاکید کرد :وجود پیچ های خطرناک ،اختلاف سطح ، نبود روشنایی مناسب ، نبود خط کشی در حاشیه جاده علت اصلی وقوع تصادفات زیاد دراین محورها هست که متاسفانه کوچکترین خطلای انسانی منحر به وقوع تصادفات فوتی می شود .
رئیس پلیس راه استان اردبیل به مولفه های اساسی در کاهش،و افزایش تصادفات اشاره کرد و ادامه داد : بحث ایمنی راه ها ،ایمنی خودرو ها ، فرهنگ سازی و اعمال قانون ازطرف پلیس وبحث کاهش نرم زمانی انتقال مصدوم به بیمارستان و بحث امدادو نجات از جمله مولفه های اساسی در کاهش و افزایش تصادفات هستند.

66درصد تصادفات فوتی اردبیل در جاده های شمال اتفاق افتاده است
وی گفت : در حوزه پلیس راه و در بحث برخورد با تخلفات که وظیفه پلیس راه است براساس آمارها در سطح کشور استان اردبیل دربحث برخورد با تخلفات جزو استان های برتر درسطح کشور هستند.

فتاحی از روند صعودی تصادفات درسال جاری ابراز نگرانی کرد واظهار داشت : این درحالی است که از سال ۹۴تا ۹۶به مدت سه سال با کاهش تصادفات منجر به فوت دراستان شاهد بودیم و در نوروز سالهای ۹۴،۹۵،۹۶،و ۹۷ استان اردبیل از لحاظ کاهش،متوفی جزو استانهای موفق درسطح کشور بوده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه امسال ۲۵نفر افزایش متوفی نسبت به چهار ماهه نخست سال ۹۶ داشتیم که ۶۶درصد از تصادفات فوتی را جاده های شمال استان به خود اختصاص داده است .

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه

عبدالحسین زارع رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت : مأموران پلیس راه استان کرمانشاه بر اساس ماموریت‌های ابلاغی خود همواره در راستای مدیریت سفر‌ها و برقراری قوانین راهنمایی و رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه حضور دارند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محور‌های مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

زارع تصریح کرد: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

وی بیان کرد: با توجه به بارش باران در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محور‌ها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

زارع خاطرنشان کرد: افرادی که قصد سفر و تردد در محور‌های مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه