Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیروت- ایرنا- واحد «رسانه جنگ» متعلق حزب الله لبنان تصاویری را منتشر کرد که نشان می دهد، نیروهای مقاومت اسلامی، رزمایش اخیر رژیم صهیونیستی را در منطقه «جولان» اشغالی رصد کرده و به دقت زیر نظر گرفتند.

به گزارش ایرنا، در تصاویر منتشره از سوی رسانه جنگ حزب الله، تانک ها و ادوات نظامی رژیم صهیونیستی شرکت کننده در رزمایش و تجمعات نیروهای اسرائیلی به وضوح دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفحه رسمی رسانه جنگ مرکزی زیر این عکس ها نوشته که «دوربین رسانه جنگ از جهت لبنان، تجمع دشمن صهیونیستی را رصد می کند که در رزمایش جولان اشغالی و در نزدیکی شهرک سنیر برگزار می شود.»
ارتش رژیم صهیونیستی، در ادامه برگزاری رزمایش های پیاپی خود طی یک سال گذشته، همزمان با دوازدهمین سالگرد شکست در برابر اراده و مقاومت حزب الله لبنان در جنگ تابستان سال 2006 رزمایشی را با محوریت فناوری و تاکتیک‌های نوین برگزار کرد که به گزارش رسانه های اسرائیلی برای آزمون توان و قدرت نیروها جهت مقابله با توانمندی های توسعه یافته حزب الله لبنان در جنگ سایبری و استفاده از تاکتیک ها وفناوری های نوین در جنگ احتمالی آینده برپا شد.
یگان های نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله «تیپ هفتم زرهی» ، «تیپ جولانی» ، واحدهای مهندسی زرهی از «گردان 603» تحت یک فرماندهی در این رزمایش، جنگ علیه رزمندگان حزب‌الله را شبیه ‌سازی کردند.
در این رزمایش، باتری های متحرک سامانه پدافند موشکی موسوم به «گنبد آهنین»، لیزرهای ضدهوایی، فرودگاه های کوچک، هواپیماهای بدون سرنشین کوچک و پرنده های کوچک چهار ملخه در کنار صدها تانک و توپخانه با دقت بالا استفاده شد.
طبق گزارش های صهیونیستی، اسرائیلی خود را برای نبرد در چهار جبهه زیر زمین، روی زمین، هوا و فضای سایبری و آنلاین آماده می کنند، و سه سناریوی احتمالی برای جنگ پیش بینی کرده اند: نبرد نظامی کوتاه مدت که از 10 روز تجاوز نمی کند؛ نبرد نظامی که 3 هفته به طول می انجامد؛ و نبرد طولانی مدت برای بیش از 30 روز.
البته گزارشی که ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا به کابینه امنیتی تل آویو ارائه کرده، در حال حاضر جنگ را بعید می داند.
خاورم**2054*1049

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، محافل رسانه ای رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته شاهد تشدید بحث و جدل ها در خصوص لزوم کناره گیری مقامات سیاسی و نظامی این رژیم به دلیل شکست در مقابله با طوفان الاقصی و عدم تحقق اهداف از پیش اعلام شده در جنگ غزه بوده است.

رسانه های صهیونیستی گزارش داد: بعد از استعفای آهارون هالیوا زمان استعفای رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس شاباک نزدیک شده است.

این رسانه ها تاکید کردند: افسران و مقامات نظامی دیگر که در این شکست دست دارند باید از سمت خود کناره گیری کنند.

روز گذشته نیز رسانه های صهیونیستی اذعان کردند: شکاف داخلی در اسراییل با آغاز جنگ در نوار غزه تشدید شده به طوری که تمام تحلیلگران ارشد و فرماندهان نظامی و سیاسی در اسراییل معتقدند راهی که تل آویو برای تحقق پیروزی در پیش گرفته بن بست است.

عامول هرئیل تحلیلگر امور نظامی روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: پیش بینی ما این است که شاهد موج گسترده ای از استعفا در میان مقامات سیاسی و نظامی طی دوره آتی به دلیل شکست در مقابله با عملیات طوفان الاقصی باشیم.

«آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی به دلیل ناکامی در برابر عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق استعفا کرده است.

کد خبر 6087225

دیگر خبرها

  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌ الله لبنان دست برتر را در جبهه شمالی دارد
  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌الله دست برتر را در جبهه شمالی دارد
  • سقوط پهپاد اسراییلی در جنوب لبنان بر اثر اصابت موشک
  • حمله حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «مسکاف عام»
  • عملیات‌ های جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • ببینید | عملیات جدید حزب‌ الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی