Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، اعضای حزب کنگره مردمی سراسری یمن در سالگرد تأسیس آن بر موضع خود در مخالفت با تجاوز و اشغالگری و اهتمام این حزب به انسجام در وحدت داخلی و مخالفت با همه توطئه ها علیه یمن تأکید کردند. این موضع اعضای حزب کنگره مردمی سراسری یمن در سی و هفتمین سالگرد تأسیس این حزب اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خالد الصایدی خبرنگار العالم در گزارشی از صنعاء گفت چالشها و توطئه هایی که علیه این حزب می شود باعث آن نشد که رهبرانش در صنعاء سی و هفتمین سالگرد تأسیس آن را جشن نگیرند.
اعضای حزب این مناسبت را فرصتی دیدند تا تأکید کنند حزب کنگره مردمی سراسری یمن از ملت یمن در مقابله با تجاوز تحت فرماندهی واحد در صنعاء حمایت می کند.
طارق الشامی رئیس اداره رسانه ای این حزب گفت: « کمیته عمومی و صادق امین ابو راس رئیس حزب، رهبری حزب کنگره مردمی سراسری یمن را به عهده دارند و کارهای تشکیلاتی و سیاسی را رهبری می کنند بنابراین در خارج کنگره ای نداریم و فقط یک کنگره داریم.»
هشام شرف عضو کمیته عمومی این حزب گفت: « حزب کنگره عمومی یک حزب ملی و برای خدمت به مردم ایجاد شده است و با تمام قدرت به بازسازی کشور و مقاومت در برابر متجاوزان کمک می کند.»
اعضای این حزب بر مواضع ثابت و ضد تجاوز و اشغالگری و اهتمامشان به انسجام جبهه داخلی و دفاع از اصول ملی و مخالفت با همه طرفهایی که هدفشان تقسیم کشور و تجزیه آن و نیز بر اهتمام خود بر موفقیت هرگونه تلاشی به منظور متوقف کردن تجاوز و پایان دادن به محاصره تأکید کردند.
ائتلاف متجاوزان طی سالهای گذشته تلاش کرده است حزب کنگره مردمی سراسری یمن را در صنعا دچار چنددستگی و با آن ائتلاف کند که تازه ترین تلاشش نیز فتنه موسوم به دسامبر سال گذشته میلادی بود اما همه این تلاشها شکست خورده است و حزب کنگره همچنان بر ادامه مبارزه شرافتمندانه در راه حاکمیت کشور و استقلال آن پافشاری می کند.
خبرنگار در پایان گفت: با وجود همه شرایطی که بر این حزب حاکم است و با وجود تلاشهای برخی طرفها برای ایجاد چند دستگی در آن اما پافشاری حزب کنگره مردمی سراسری یمن برای برگزاری سالگرد تأسیس این پیام را دارد که این حزب در کشور می ماند و از کشور در برابر همه توطئه ها حمایت می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: حزب کنگره مردمی يمن اشغالگري صنعا ابو راس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مرغ بیشتر از تقاضا شد

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور با بیان اینکه تولید مرغ در ماه های اخیر بی سابقه بوده است گفت: برای جبران مازاد تولید نیازمند تامین ذخایر مرغ شرکت پشتیبانی از محل تولید داخلی و صادرات هستیم. - اخبار اقتصادی -

علی ابراهیمی مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تعداد جوجه ریزی مرغ گوشتی در ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند ماه سال گذشته به ترتیب 144 میلیون قطعه، 152 میلیون قطعه،   150میلیون قطعه و 145 میلیون قطعه بوده که در تاریخ تولید مرغ در کشور بی سابقه است.

وی افزود: به دلیل فراوانی تولید، از اوخر بهمن ماه سال قبل شاهد کاهش قیمت مرغ زنده هستیم که باعث ضرر و زیان واحدهای مرغ گوشتی در کشور شده است و در صورتی که ادامه دار باشد باعث دلسردی واحد های تولیدی و از دور خارج شدن آنها می‌شود و می‌تواند کمبود تولید را تکرار کند.

هشدار جهاد کشاورزی: گران‌فروشی جوجه یک‌روزه ممنوع + سند

وی اظهار داشت: در ماه های گذشته نرخ مصوبی برای مرغ تعیین نشده که اقدام مناسبی است و بازار مرغ شرایط  آرامی را تجربه کرد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور ادامه داد: تولید بر مصرف غلبه کرده است و باید شرایطی فراهم شود که شرکت پشتیبانی امور دام ذخایر خود را از محل تولید داخلی فراهم کند و همچنین شرایط صادرات این مرغ مازاد فراهم شود.

وی تصریح کرد: قیمت تمام شده هر کیلوگرم مرغ زنده 64 هزار تومان است اما این محصول در بازار 53 تا 56 هزار تومان به فروش می رسد.

ابراهیمی گفت: در سال جاری هزینه‌های جاری افزایش یافته اما قیمت مرغ زنده در مقایسه با سال قبل کاهش یافته است و سود عادلانه ای برای مرغدار ندارد.

وی گفت: میزان جوجه ریزی در فرودین حدود 135 میلیون قطعه خواهد بود که آن نیز به دلیل شرایط خاصل و تعطیلی‌های زیاد در این ماه است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشورگفت: نرخ خرید هر کیلوگرم مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام 85 هزار تومان است که جذابیت کمی برای مرغدار دارد و حجم خرید آن با توجه به تولید مازاد، کافی نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد
  • مخالفت کامل اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه ها به جای شنبه ها
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
  • جانبداری کنگره آمریکا از تل‌آویو با نادیده گرفتن حق مشروع ایران
  • تولید مرغ بیشتر از تقاضا شد
  • اعضای شورای امنیت درباره پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی چه گفتند؟
  • انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز
  • توقف اشغالگری و تجاوز به غزه راه‌حل پایان تنش در منطقه است