Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که طی سال‌ها گذشته کارشناسان نظام سلامت بارها نسبت به ضرورت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت به وزیر بهداشت تذکر داده بودند، امروز پس از طی زمانی در حدود چهار سال و اتلاف هزینه  و بودجه سرسام‌آور در اجرای طرح تحول سلامت و درست زمانی که این طرح در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است، مسئولان نظام سلامت به هشدارهای دلسوزان و کارشناسان واقعی این حوزه اذعان کرده و می‌گویند به پرونده الکترونیک سلامت دست یافته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده‌ای که از ضرورت‌ها ابتدای طرح سلامت بود و باید پیش از آغاز طرح و ایجاد بحران مالی را‌ه‌‌اندازی می‌شد.

مدیر ‌کل دفتر مدیریت خدمات عمومی بیمه سلامت ایران در گردهمایی سازمان بیمه سلامت ایران و معاونت بهداشت وزارت در برنامه پزشک خانواده روستایی در کلانشهر تبریز، هدف از برگزاری این همایش را همکاری تنگاتنگ مدیران کشوری با ادارات کل بیمه های سلامت استان ها دانست.

 محمدرضا میرزایی، دستیابی به جایگاه والای نظام سلامت کشور را در گرو گسترش خدمات سطح یک و برنامه ریزی هرچه دقیق تر وزارت بهداشت و سازمان های بیمه گر در اجرای طرح های مربوطه دانست.

 وی اذعان کرد: امروز در جایگاهی قرار داریم که به قوت می توانیم بگوییم بعد از گذشت یک دهه توانسته ایم به پرونده سلامت الکترونیک دست یابیم و این امر با تلاش چند ساله ممکن شده است.

 این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه پزشک خانواده روستایی 28 میلیون و700 هزار نفر را تحت پوشش دارد، افزود: سال گذشته مبلغ سه هزار میلیارد تومان در تفاهم نامه نظام ارجاع در نظر گرفته شده بود که در سال جاری این مبلغ به دو هزار و 800  میلیارد تومان در ارائه خدمات به سطح یک کاهش یافته است، با این وجود تلاش می کنیم، همین بودجه را مدیریت کنیم تا بهترین خدمات را در سطح یک به مردم ارائه دهیم.

 میرزایی تأکید کرد: در سال های گذشته ابلاغ تفاهم نامه به سه ماهه آخر سال موکول می شد، اما امسال تا پایان شهریور به امید خدا ابلاغ خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سلامت وزیر بهداشت بودجه الکترونیک ایران پزشک خانواده وزارت بهداشت خانواده پوشش الکترونیک ایران بودجه سلامت وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست

به گزارش گزوه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت خدمات عمومی فولاد ایران رئیس هئیت مدیره موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با اشاره به تحولاتی که در یک سال اخیر در شرکت خدمات عمومی فولاد ایران اتفاق افتاده است گفت: این تحول به تنهایی ایجاد نشده است آنچه که موجب تحول شد دلسوزی  و تلاش شما کارگران عزیز است.

معمتمدوزیری با اشاره به اینکه: اقتدار و استقلال هر کشور به مرز‌های سیاسی و اقتصادی آن کشور است گفت: همان طور که حفاظت از مرز‌های سیاسی هرکشوری را مرزبانان نیرو‌های مسلح  به عهده دارند استقلال اقتصادی کشور هم به دست کارگران است.
رئیس هیئت مدیره موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در پایان از تلاش‌های شبانه روزی کارگران مرکز خدمات عمومی فولاد ایران تشکر و قدردانی کرد.

مراسم گرامیداشت هفته کارگر با حضور کامبیز معتمدوزیری، رئیس هیئت مدیره و صادق سلیمی، نایب رئیس هیئت مدیره موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، مصطفی دعاگویی رئیس هیئت مدیره و حسین وجودی یزدی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات عمومی فولاد ایران برگزار شد.

این دلسوزی فراتر از یک وظیفه سازمانی است 

مصطفی دعا گویی رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات عمومی فولاد ایران در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر از زحمات کارگران تشکر و قدردانی کرد.

 مصطفی دعاگویی از شکوفاشدن مجموعه مرکز خدمات فولاد ایران تشکر کرد و گفت این زحمات شبانه روزی کارگران خدوم و انتخاب درست و شایسته مدیریت است که جان دوباره به این مجمموعه داده است.
رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات عمومی فولاد ایران گفت: زحمات کارگران شایسته تقدیر و قدردانی است گویی برای مجموعه متعلق به خودشان فعالیت می‌کنند این دلسوزی فراتر از وظیفه سازمانی است.

مراسم گرامیداشت هفته کارگر با حضور کامبیزمعتمدوزیری، رئیس هیئت مدیره و صادق سلیمی، نایب رئیس هیئت مدیره موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، مصطفی دعاگویی رییس هیئت مدیره و حسین وجودی یزدی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات عمومی فولاد ایران برگزار شد.

 باز پس گیری املاک شرکت خدمات عمومی فولاد ایران 

مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر از بازپس گیری املاک تصرف شده گفت.
 حسین وجودی یزدی در ابتدا روز کارگر را تبریک گفت و از تلاش تک تک کارگران مرکز خدمات فولاد ایران تشکر کرد و گفت ما تسهیل کننده کار بودیم کار اصلی با تلاش شما انجام شد. امیدوارم پاسخگوی زحمات شما باشیم.

مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران گفت: از جمله فعالیت‌هایی که در سال گذشته انجام شد، اخذ سند تک برگ دفتر مرکزی، ساماندهی نیرو‌های انسانی و متناسب سازی احکام پرسنلی، انعقاد قرارداد با مشاورین خبره مالیاتی، تشکیل شورای مدیران شرکت از بهمن ماه ۱۴۰۱ برای اولین بار، تدوین و تصویب چارت سازمانی شرکت، تقویت ساختار مالی و اداری شرکت و به کارگیری نیروی انسانی متخصص، اقدام برای بستن حساب‌های بانکی راکد بر اساس تکالیف سنواتی مجمع، مسدود کردن چک‌های عودت نشده بر اساس تکالیف سنواتی مجمع، فروش ۵۰% سهام کالا متعلق به شرکت پس از اخذ مجوز از کمیته سرمایه  گذاری و هیات مدیره محترم صندوق فولاد به شرکت سی ولکس کالا و وصول مبلغ حاصل از فروش در پایان سال ۱۴۰۲، انتقال بدهی به سنگ آهن مرکزی به شرکت دالاهو پس از مکاتبات و اخذ موافقت دالاهو

حسین وجودی یزدی از باز پس گیری املاک شرکت خدمات عمومی فولاد ایران در شهر‌های مشهد، دماوند و تهران گفت که لطف خدا مشکلات حل شد.

نایب رییس هیئت مدیره شرکت خدمات عمومی فولاد ایران در پایان مراسم از کارگران مرکز خدمات تولید تشکر کرد و گفت: تسویه کامل بدهی شرکت به سهامدار عمده به میزان ۳۱۶ میلیارد تومان پس از وصول مطالبات سنواتی، رعایت دقیق انضباط مالی و تبعیت از سیاست‌های کلان حاکمیتی سهامدار عمده، اخذ تسهیلات LC از بانکها، رفع مغایرت احتمالی با مشتریان و اشخاص حقیقی و حقوقی و وصول مطالبات و همچنین عملیاتی نمودن بودجه مصوب سال ۱۴۰۳ و نظارت بر حسن اجرای مفاد بودجه از سیاست‌ها و برنامه‌های سال پیش رو واحد مالی و منابع انسانی شرکت خدمات عمومی فولاد ایران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد