Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر کرج از افتتاح دو ایستگاه مترو از قطار شهری کرج تا دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین خلیلی اردکانی با اشاره به اینکه توقف پروژه قطارشهری طی سال های گذشته مردم را به این پروژه بدبین کرده است، اظهار داشت: در حال حاضر و با تلاش های صورت گرفته این پروژه به چرخه فعالیت بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استفاده از فرصت های مالی و تزریق منابع مالی برای تکمیل قطار شهری کرج از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: در این خصوص جلسات هفتگی پرتعدادی برگزار شده و نتایج خوبی نیز به همراه داشته است. 

این عضو شورا پروژه قطارشهری را یکی از افتخارات کلانشهر کرج دانست و یادآور شد: فعالیت پروژه قطار شهری از آغاز کار شورای پنجم روند مطلوبی داشته به گونه ای که زمانی که شهر با سرپرست اداره می شد نیز وقفه ای در روند آن، ایجاد نشد.

خلیلی اردکانی با اشاره به اینکه از اوراق مشارکتی ۴۰۰ میلیارد تومانی پروژه قطار شهری کرج نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان کاسته شده، توضیح داد: این پروژه به‌ یقین از افتخاراتِ شهر کرج خواهد بود.

عضو ناظر شورای اسلامی شهر کرج در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج، گفت: نکته دیگر آن که سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی نیز در پیشرفت پروژه قطار شهری عملکرد خوبی داشته و تمامی جوانب پروژه به دقت مد نظر قرار گرفته است. 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت دهه فجر سازمان حمل و نقل شورای اسلامی شهر شهرداری مترو رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی به پروژه المان شهید گمنام دانشکده پزشکی و بهره‌برداری مرحله نخست این پروژه تا پایان بهار سال جاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی مشهد، علیرضا مسلم ضمن اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: پیروی دغدغه اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی و جامعه فرهیخته دانشجویان و نظر به اینکه قرآن شریف، شهدا را زنده یاد کرده و این مقام بالایی بوده که قرآن نیز به آن اشاره داشته است، مزار شهدای گمنام باید به محور فرهنگی هر شهر تبدیل شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه فرایند طراحی این المان از یک سال نیم پیش شروع شده است، افزود: در طراحی این المان  از نمادهای اسلامی و شاخصه‌های معماری مشهد استفاده شده و همچنین از  گنبد و گلدسته حرم مطهر رضوی ایده و الهام  گرفته شده است.

مسلم افزود: پروژه المان شهید گمنام در مساحت 100 مترمربع به ارتفاع 12 تا 16 متر به صورت پلکانی طراحی شد. همچنین فضاهای باز، نیمه باز و بسته برای استفاده هر چه بهتر دانشجویان و اساتید از این محل در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت،  منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر گودبرداری فونداسیون و حفاری محل انجام شده است، گفت: پروسه انتخاب پیمان کار در حال انجام است و پس از آن به اجرای مرحله یک اقدام خواهد شد. 

مسلم ضمن اشاره به مرحله دوم و مرحله نازک کاری پروژه تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای مرحله دوم این پروژه حدود 5 میلیارد ریال برآورد شده است که در فصل تابستان تامین خواهد شد .

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گفت: پروژه فرهنگی المان شهید گمنام با توجه به ماهیتی که دارد، مشارکت تمام حوزه‌های دانشگاهی را می‌طلبد و می‌توان از تمام ظرفیت‌های موجود در این خصوص بهره برد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳