Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی هاشمی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی افزایش سطح آگاهی مدیران بسیج از مأموریت‌های بسیج دانشجویی و آشنایی با مبانی نظری و علمی منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای است.
وی افزود: همچنین ارتقای روحیه خدمتگزاری و خدمت‌رسانی و تمرین مقابله با دشمنان و کفار در جهت حفظ خون شهدا و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی است به خصوص درحال حاضر که در مرحله جدیدی از جنگ اقتصادی و فریب افکارعمومی ملت توسط دشمن که در فضای مجازی آن را تشدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی ضمن تاکید و اهمیت برگزاری سالانه این دوره‌ها درفضای دانشجویی، گفت: حضور دراین دوره آموزشی راهی برای شناخت نظام جمهوری اسلامی ایران است که به دلیل قدرت رسانه‌ای دشمنان انقلاب درخطر تحریف قرارگرفته است و شرکت در این دوره تا حد زیادی مخاطب را با جهان‌بینی رهبر انقلاب آشنا و درکی از ماهیت جمهوری اسلامی ارائه می‌کند.
این مسئول بیان کرد: از زمانی که حضرت امام خمینی(ره) نظامی مبتنی بر ولایت فقیه را برنامه‌ریزی و اجرایی کرد تا امروز اثرات آن را بر مناسبات سیاسی و اقتصادی جهان شاهد هستیم که بیداری اسلامی نمونه‌ای از آن است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های البرز ادامه داد: جهان‌بینی امام(ره) در طول دوران 10 ساله رهبریت خود و سه دهه رهبریت امام خامنه‌ای این نکته را اثبات کرد که اندیشه امامین انقلاب برای ایجابی کردن حکومت اسلامی دارای مایه‌های غنی و استواری است که فرو نخواهد ریخت، مهم‌ترین دلیل استحکام فکری نظام جمهوری اسلامی ایران این است که براساس آموزه‌های اسلامی شکل گرفته است.
هاشمی اضافه کرد: در این دوره با حضور مسئولین استانی درجمع دانشجویان و استفاده از اساتید مجرب در حوزه آکادمیک و حوزوی نسبت به ارائه دروس جنگ اقتصادی، جدال دو اسلام (اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی، گزیده جلد 21صحیفه امام(ره) طرح کلی اندیشه حضرت آقا و شناخت امام خمینی(ره)، فرجام برجامیسم، تاریخ صدر اسلام، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی درحال اجرا است.
انتهای پیام./

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی بسیج دانشجویی هاشمی امام خمینی دشمن دانشگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار فرهنگ دوست از یادگاران دوران دفاع مقدس در سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پادگان آموزشی نبی اکرم میبد، با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل با بحران‌های گوناگونی در کشورمواجه بود افزود: سپاه پاسداران در بین همه نیرو‌های مسلح، همه انقلاب بود و توانست در ختم قائله‌های کردستان، خلق عرب، سیستان و بلوچستان تا دفاع مقدس نقش ممتازی را ایفا کند.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت همه جانبه امام (ره) محکم و استوار ایستاد و امروز به راحتی و بدون ترس، رژیم غاصب صهیونیستی را زیر موشک می‌گیرد.
سردار فرهنگ دوست گفت: با وجود اینکه همه ابرقدرت‌ها اعم از امریکا، انگلیس، فرانسه، اردن و کشور‌های منطقه دست به دست هم دادند تا جلوی موشک‌های ایران به رژیم صهیونیستی را بگیرند، اما نتوانستند.
وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس اگر مشارکت مردم و بسیج نبود جنگ هرگز تمام نمی‌شد و شکست می‌خوردیم گفت: امروز افتخار ما پاسداران برخلاف نیرو‌های نظامی دنیا، این است که درکنار هر سه نفر یک نفر پاسدار به شهادت رسیده است.
وی پیروزی از ولایت و رهبری، رعایت عفاف و حجاب و احیاء عزاداری‌های سنتی را سه اصل مهم در سعادت جامعه و کشور خواند و گفت: اگر از ولایت و رهبری پیروی نکنیم کشور به مشکل بر می‌خورد و کسانی که حجاب را رعایت نکنند پا روی خون شهدا می‌گذارند و باید سپاه هم در ماموریت‌های خود با توکل به خدا و ولایت پذیری از ولی فقیه و رهبری، راه شهداء را محکم‌تر از همیشه ادامه دهند.
در پایان این همایش به تعدادی از کادر آموزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردوشی اعطاء شد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید