Web Analytics Made Easy - Statcounter

  خداداد عزیزی  خیلی تند به حسین کعبی پاسخ داده است. پاسخی باورنکردنی که می‌تواند این دعوا را ادامه دهد!

به گزارش خبرورزشی حسین کعبی این روز‌ها مصاحبه‌های تندی علیه خداداد کرده و گفته خداداد او را از تیم بیرون کرده، چون به تعداد بازی‌های ملی بیشترش حسادت می‌کرده است و این گفته خشم خداداد را به همراه داشته تا در این مصاحبه  پاسخ تندی به این گفته داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خداداد در جواب گفته: «در قاموسم نیست جواب افرادی را بدهم که زیر ابرو برمی دارند، اما من زمان علی آقای پروین دعوت شدم تیم ملی، ولی دیدم بقیه از من بهترند و گفتم زمانی بر می‌گردم که در آن قواره پیراهن تیم ملی باشم.»

او در ادامه از اختلافاتش با سرمربیان تیم ملی در ادوار بعد گفته و اتفاقاتی که باعث شد تا او نخواهد به هر قیمتی در تیم ملی باشد!

منبع: فرارو

کلیدواژه: خداداد عزیزی حسین کعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند

عباس آرگون گفت: بخش عمده‌ای از افزایش نرخ ارز به علت تنش‌های سیاسی رخ داده است؛ بنابراین با کاهش این تنش‌ها، نرخ ارز نیز ریزش کرده و کاهشی می‌شود.

عباس آرگون عضو هیات رئیسه اتاق تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درباره افزایش نرخ ارز در بازار ارز گفت: زمانی که کشور با تنش سیاسی مانند حمله به کنسولگری ایران در دمشق و احتمال درگیری با رژیم صهیونیستی مواجه می‌شود در بین مردم نوعی نگرانی و دغدغه نسبت به آینده به‌وجود می‌آید؛ به‌طوریکه آن‌ها به هر قیمتی به دنبال این هستند تا دارایی خود را به ارز یا دارایی مطمئن تبدیل کنند تا به عقیده خود از ثبات و حفظ ارزش بیشتری برخوردار باشد.

وی با اشاره به این موضوع که در سال گذشته نیز اتفاقات سیاسی و منطقه‌ای باعث افزایش موقت نرخ ارز شد اضافه کرد: بخش عمده‌ای از افزایش نرخ ارز به علت تنش‌های سیاسی رخ داده است؛ بنابراین با کاهش این تنش‌ها، نرخ ارز نیز ریزش کرده و کاهشی می‌شود.

آرگون افزود: حجم عرضه ارز نسبت به قبل تغییری نداشته و صرفا تقاضای ارز با توجه به اتفاقات اخیر افزایش پیدا کرده که همین موضوع در مدت اخیر باعث نوسان و افزایش قیمت دلار شد.

عضو هیات رئیسه اتاق تهران در پایان تاکید کرد: متاسفانه همزمان با رخ دادن تنش‌های سیاسی در منطقه برخی افراد و رسانه‌ها نیز شروع به جریان سازی کردند. این افراد باید پایبند به اقتدار و پیشرفت کشور و پول ملی باشند، اما با هدف کسب سود و منفعت شخصی از هیچ تلاشی در عرصه دلالی و سفته بازی در بازار ارز دریغ نکرده و با موج سواری بر تلاطم خودساخته، فقط به فکر افزایش التهاب و بر هم زدن آرامش بازار ارز هستند.

دیگر خبرها

  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • به ما می‌گویند «مرغ عشق»
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد