Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اولین دیدار تیم ملی امید با تیم ملی عربستان اظهار داشت: از نظر من بازی بازیکنان تیم ملی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. با توجه به اینکه سن بازیکنان پایین‌تر از تیم اصلی است ولی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودیم چرا که از جلو پرس کردیم و اجازه ندادیم تیم عربستان کار خاصی را انجام بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه شناخت کاملی از عربستان نداشتیم خدا را شکر یک امتیاز برای ما بدست آمد که می‌تواند در ادامه کمک کند. 

وی در ادامه تاکید کرد: قبل از آنکه عربستان لحظه آخر به تیر دروازه ما ضربه زد ما موقعیتی داشتیم که به گل برسیم. کرانچار در نیمه دوم عربستان را خوب آنالیز کرد سعی کرد از جلو پرس را انجام بدهد از لاک دفاعی خارج شد. این اتفاق باعث شد تا عربستان کاری از خودش به نمایش نگذارد. موقعیت‌هایی که بوجود آمد کاملا پایاپای بود. 

ماجدی در ادامه درمورد اینکه بعضی از بازیکنان تیم ملی تک روی می‌کنند نیز گفت: بله؛ متاسفانه بعضی از بازیکنان تک روی کردند اما مطمئنا این اتفاق در بازی‌های بعدی جبران می‌شود. بازیکنان باید در کارهای تاکتیکی بیشتر با هم باشند. با توجه به اینکه چند تا از بازیکنان تیم ملی خارج از کشور هستند و به تیم ملی نیامدند با این حال عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. مطمئنا در بازی‌های بعدی هماهنگی‌های بیشتری بین بازیکنان بوجود می‌آید. 

وی در پایان درباره بازی بعدی تیم ملی امید ایران نیز گفت: با توجه به اینکه از کره شمالی شناخت خوبی نداریم مطمئنا باید بازی بعدی نیمه اول را ببینیم بعد راجع‌به آن قضاوت کنیم. معمولا تیم‌های کره قدرتی و سرعتی هستند و باید در ضدحملات مراقب باشیم چون ممکن است تیم حریف از  این موقعیت‌ها استفاده کند و تیم عربستان بیشتر قدرتی بود و اگر در کنار قدرت سرعت هم داشت مطمئنا کار ایران سخت می‌شد. اگر مانند نیمه دوم بازی کنیم در بازی بعدی می‌توانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم