Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، پست ۶۲/۲۳۰ کیلوولت و احداث خط ۲۳۰ کیلوولت دومداره تغذیه کننده ایستگاه ۶۳/۲۳۰ تنکابن و اتصالات ۶۳ کیلوولت شبکه با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

وزیر نیرو با بیان اینکه این دو طرح در ۳۰ ماه به بهره برداری رسید، گفت: برای احداث پست ۶۳، ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار و برای احداث خط ۲۳۰ نیز ۹۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردکانیان افزود: برطرف شدن افت ولتاژ و خاموشی‌ های ناخواسته از مهم‌ ترین اهداف اجرایی این طرح بوده است.

وزیر نیرو گفت: افزایش قابلیت اطمینان و بهبود پایداری شبکه و جابجایی سریع بار جهت انجام عملیات سرویس و تعمیرات درشبکه از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

اردکانیان، خط ۲۳۰ کیلوولت تغذیه ایستگاه تنکابن را بطول ۲ کیلومتر مدار و احداث خط ۶۳ کیلوولت خروجی ایستگاه تنکابن را ۶ کیلومتر اعلام کرد و افزود: تعدیل در بارگذاری ایستگاه‌ های انتقال منطقه، کاهش تلفات شبکه انتقال و فوق توزیع، بهبود ولتاژ ایستگاه‌ های منطقه و جلوگیری از خاموشی‌ های ناشی از افت ولتتاژ برق در منطقه از اهداف اجرای این طرح بوده است.

وی گفت: پرونده خاموشی تابستان اامسال بسته شد و از ۱۹ مرداد ماه خاموشی نداشتیم.

بهره برداری نیروگاه ۲۹ مگاواتی شهرک صنعتی ساری، سیستم انتقال آب بابل، بازدید از سد البرز ، تصفیه خانه آب آشامیدنی و فاضلاب ساری و آغاز عملیات اجرایی نیروگاه مسیر انتقال آب آشامیدنی از سد شهید رجایی از برنامه‌ های روز دوم وزیر نیرو به مازندران است.

انتهای پیام/ م

اجرای دو طرح حوزه برق با حضور وزیر نیرو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار اندیمشک با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان با سرعت در حال توسعه و ارتقاست گفت: چهار زمین چمن مصنوعی در شهر‌های آزادی و چمگلک و همچنین روستای قلعه مختار و پارک چهارم آذر اندیمشک از جمله طرح‌های ورزشی است که به بهره برداری رسید.

یوسف زمانی اصل با هزینه احداث هر یک از این زمین‌های چمن مصنوعی را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و ادامه داد: هزینه احداث این چهار زمین ورزشی در مجموع ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسؤلیت‌های اجتماعی وزارت نفت تامین شده است.

وی تکمیل پیست موتورسورای را یکی از مطالبه‌های مهم جوانان این شهرستان دانست و گفت: تکمیل این پیست موتورسواری که چندین سال احداث آن با وقفه مواجه شد به دلیل ظرفیت‌ها و علاقه مندی جوانان اندیمشک به عنوان اولویت پیگیری و انتظار چندین ساله سرانجام به پایان رسید.

فرماندار اندیمشک افزود: طرح پیست موتورسواری اندیمشک با اعتباری حدود ۱۲۰ میلیارد ریال و به طول ۲ کیلومتر از محل اعتبارات اهدایی وزارت نفت به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی به عنوان اولویت در دستور کار است و در این مسیر، توسعه زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی و تجهیز هیات‌های ورزشی نیز هدف گذاری شده است.

زمانی اصل افزود: همچنین امروز ️مدرسه ۶کلاسه برکت شهدای شهرک دوکوهه اندیمشک نیز افتتاح شد که برای احداث این طرح آموزشی ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور