Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ سجاد مشایخی در ۲۴ سالگی، دومین حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا را تجربه می‌کند. گارد رأس جوان تیم ملی بسکتبال به خوبی فینال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را به یاد دارد که اشک‌های بازیکنان جوان تیم بعد از نایب قهرمانی ایران به سوژه عکس‌ها تبدیل شد.   بازیکن تیم ملی بسکتبال با احتمال اینکه برخی بار دیگر همان عکس‌ها را در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا مرور کنند، می‌گوید: بعضی از بازیکنان تا یک سال بعد هم کابوس فینال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را می‌دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی بد شد که در آن دوره به مقام دوم رسیدیم.

مشایخی تاکید می‌کند: امیدوارم در این دوره قهرمان شویم تا نگاه‌ها به بسکتبال عوض شود. شرایط برایمان مهیا است و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم. امیدوارم مردم هم با دعا ما را حمایت کنند.

او با اشاره به تلاش برای خوشحال کردن مردم می‌گوید: مشکلات زیادی وجود دارد که امیدوارم با قهرمانی خود کمی از بار این مشکلات را با خوشحال کردن مردم کم کنیم.

محک جدیتری در اروپا خوردیم

او که از دیرتر اعزام شدن تیم با توجه به تغییر برنامه بازی‌های آسیایی راضی است، می‌گوید: تعدادی از بازیکنان در تمرینات آزاد ۲۰ فروردین به بعد شرکت کردند؛ اما اردوی اصلی از اواخر اردیبهشت آغاز شد. همچنین با شرکت در تورنمنت چین، صربستان و اطلس هر روز بهتر شدیم. مسابقات تدارکاتی با تیم‌هایی مثل صربستان واقعا خوب است. شاید بازی با چین هم خوب باشد؛ اما بازیکنان اروپایی از نظر فیزیکی بهترند و به همین دلیل محک جدیتری خوردیم.

مشایخی با اشاره به انصراف امارات و انتقال فیلیپین به گروه دیگری در بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌گوید: این موضوع باعث شد یک هفته دیرتر به بازی‌ها اعزام شویم و فرصتی برای ریکاوری بدنی بازیکنان ایجاد کرد. امیدوارم بهترین نتیجه را در جاکارتا بگیریم. مسابقات آسانی هم نداریم، در یک چهارم نهایی احتمالا با قطر روبرو می‌شویم، در نیمه نهایی به کره جنوبی می‌خوریم و حریف اصلی را می‌توان چین دانست که با "ژو کی" و چند بازیکن دیگر به مسابقات می‌آید.

وزارت ورزش از همه ورزش‌ها حمایت کند

گارد رأس تیم ملی بسکتبال ادامه می‌دهد: مسئولان ورزش در مصاحبه‌ها گفته اند که از والیبال و بسکتبال انتظار مدال طلا دارند. کار آسانی نیست، به هر حال بسکتبال تا به حال مدال طلای بازی‌های آسیایی نداشته است.

او همچنین با اشاره به صحبت‌های صمد نیکخواه بهرامی که ریالی در چند ماه اخیر با حضور در تیم ملی دریافت نکرده اند، می‌گوید: وزارت ورزش و جوانان باید از همه ورزش‌ها حمایت کند. هر چند ما به عشق مردم تلاش می‌کنیم و ماه‌ها از خانواده خود دور هستیم تا با کسب مقام باعث خوشحالی مردم شویم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بسکتبال کابوس سجاد مشايخي تيم ملي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده روسی، سرمربی رم، ظهر امروز در آستانه بازی سرنوشت ساز مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان، در جمع رسانه ها صحبت کرد. رم هفته قبل در سن سیرو توانسته بود بازی رفت را با یک گل برنده شود.

ده روسی گفت که فردا به دنبال حفظ برتری 1-0 به دست آمده در بازی رفت در میلان هستند.

او در مورد وضعیت اندیکا که در بازی اخیر مشکل قلبی پیدا کرده بود، گفت: «حال اندیکا خوب شده و این مهمتر از هر چیزی است. نگرش و رفتار تیمی ما در لحظه از حال رفتن انیدکا طبیعی بود. همه ما با هم این کار را انجام دادیم و فکر می کنم هر مربی ای چنین رفتار می کرد. این خوب است که بفهمیم ما حتی در لحظات سخت، به خصوص در آن لحظات، نه تنها زمانی که برنده می شویم، یک خانواده هستیم.»

ده روسی در مورد بازی با میلان گفت: «آنها با همه توانشان در بازی برگشت می جنگند چون چیزی برای از دست دادن ندارند. آنها می خواهند برنده شوند و به یکی از اهداف فصل خود برسند. مسلما بازی دشواری خواهد بود. ما به خوبی تمرین کرده ایم و هدف حفظ برتری بازی رفت و رسیدن به نیمه نهایی است. در ورزشگاه خودمان هدفی جز این نداریم.»

تعویق اودینزه-رم پس از مشکل اندیکا: «مدیران باشگاه در تلاش هستند تا تاریخ جدیدی را برای از سرگیری بازی پیدا کنند. به دلیل تقویم شلوغ ما، یافتن تاریخی که مناسب همه باشد کار آسانی نیست و من فکر می کنم این برای فوتبال ایتالیا اتفاق خوبی است.»

ده روسی در مورد کیفیت میلان گفت: «ویژگی هایی در حریف وجود دارد که همیشه باید به آنها احترام گذاشت و باید به ایده ها و سورپرایزهای مربی حریف نیز فکر کرد. بازی رفت با میلان کاملا متعادل بود و شاید برای ما کمی بهتر پیش رفت. میلان تاکتیک های خود را زیاد تغییر نخواهد داد، اما ما هم نمی خواهیم تغییرات زیادی داشته باشیم و غافلگیر شویم. ما برای پیروزی وارد زمین می شویم و تلاش کنیم گلی به ثمر برسانیم که به آنها ضربه کاری را بزند.»

دیگر خبرها

  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد
  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • کمالوند: خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • بازی «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» روایتی از شهید «حسین لشگری»
  • بازی رایانه‌ای «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» و روایت اسارت شهید حسین لشگری
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان