Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@12:27:43 GMT

بلاتکلیفی مهاجم جدید استقلال همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۲۷۸۵

به گزارش وانانیوز، 

مرتضی آقاخان، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پیکان که در فصل جدید به استقلال پیوست، این روزها شرایط نامشخصی در تیم جدیدش دارد.

آقاخان در فصل نقل و انتقالات در حالی با قراردادی 3 ساله به استقلال پیوست که با این باشگاه قرارداد سفید امضا کرده بود. حتی مسئولان وقت باشگاه استقلال زمانی که این بازیکن به این باشگاه پیوست، قول شماره ۹ را به این بازیکن دادند و این در حالی است که حالا شماره ۹ برتن الحاجی گرو دیگر مهاجم جدید آبی‌پوشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با قولی که مسئولان قبلی استقلال به آقاخان در مورد شماره پیراهن دادند، او روی این قول حساب کرد و حتی از آرش برهانی شماره ۹ سابق این تیم هم برای پوشیدن این پیراهن رخصت گرفت اما در حال حاضر تکلیف او مشخص نیست. البته آقاخان مصدوم بوده است و پای خود را جراحی کرده ولی با شرایط فعلی تضمینی وجود ندارد که او در استقلال ماندگار شود. باید دید در نهایت تکلیف او و باشگاه استقلال چه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر مرتضی آقاخان استقلال پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!

گروهی از خبرنگاران به بازدید از زاینده‌رود از کوهرنگ تا شهر اصفهان رفتند. به نظر می‌رسد شرایط همچنان مثل قبل است، لوله‌های زیادی همچنان آب رود را به باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی انتقال می‌دهند و برداشت‌های بی‌رویه در این حوضه آبی ادامه دارد.

در عین حال اصفهان با فرونشست روبه‌رو است و این شهر در خطر تخلیه در سال‌های آینده قرار دارد. خبرنگاران در ادامه سفر به اصفهان در یک نشست خبری با مدیران شهری و قرارگاه آب اصفهان سوالات خود را مطرح کردند.

مدیران اصفهانی در این نشست گفتند مدیریت انتقال اب دریای عمان به مدیریت با روش پت و مت شبیه است. همچنین آن‌ها گفتند آبی که از دریای عمان به اصفهان می‌رسد وارد رودخانه نخواهد شد چراکه باید چاله‌های دیگری را پر کند. این گزارش را در این باره ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • روسیه : پیشروی‌های ما در اوکراین همچنان ادامه دارد
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • آمار جالب مهاجم استقلال خوزستان: آسو تایم!