Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@05:47:40 GMT

پلمب 12 مغازه عطاری در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۳۰۳۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ قاسم دهقانی، امروز با اعلام این خبر در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، بر نظارت جدی به گلخانه‌ها و عطاری‌ها تاکید کرد و گفت: از این عطاری ها، مقادیری مواد مخدر و بیش از 255 هزار عدد قرص ترامادول کشف شده است.به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ قاسم دهقانی، امروز با اعلام این خبر در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، بر نظارت جدی به گلخانه‌ها و عطاری‌ها تاکید کرد و گفت: از این عطاری ها، مقادیری مواد مخدر و بیش از 255 هزار عدد قرص ترامادول کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شناسایی نقاط آلوده روستایی استان و پاکسازی محلات آلوده به وجود خرده فروشان هم اشاره کرد و افزود:  با اجرای طرح های پاکسازی و امن سازی 598 محله، 328 کیلوگرم مواد مخدر کشف و 2 هزار توزیع کننده دستگیر شده است.رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین با بیان این که 11 باند تهیه و توزیع مواد مخدر با کارهای اطلاعاتی در استان متلاشی شده است گفت: در سه ماهه نخست امسال، بیش از 1 تن انواع مواد مخدر کشف، 54 قاچاقچی، 2 هزار و 122 توزیع کننده خرد و 9 هزار معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شده اند.مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی هم مرکز درمان، نگهداری و اشتغال ماده 16 تبریز را نمونه و الگویی برای دیگر شهرهای کشور بیان کرد و افزود: این مرکز در جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی شهر از وجود آنان نقش موثری دارد، از این رو باید در تقویت و توسعه این مرکز و همچنین راه اندازی بخش بانوان آن همت جدی شود.  بهروز مهدوی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم از فعالیت کمیته های ده گانه همانند مقابله، مشارکت، حقوقی و درمانی خبر داد و افزود: دسترسی همگانی برای دریافت خدمات درمان در 271 مرکز برای 57 هزار نفر، تحت پوشش بیمه قرار دادن مراکز دولتی و خصوصی ترک اعتیاد، توانمندسازی معتادان بهبود یافته، ارائه وام اشتغال و تحت پوشش قرار دادن درمان دارویی زندانیان اعتیاد از جمله اقدامات کمیته درمان در استان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فروش مواد مخدر عطاری مغازه پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه