Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@08:37:59 GMT

تعيين تکليف منوریل و متروی قم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۳۱۲۱

سخنگوي مجمع نمایندگان استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما گفت: در اين جلسه موضوع مونوريل مطرح و مقرر شد شهرداري اين طرح بلاتکليف را پيگيري و اجرايي کند .

 امير آبادي افزود: در اين جلسه معاون شهرسازي شهرداري قول داد در مدت 16 ماه فاز اول اين طرح از حدفاصل پارک سوار شمالي تا ميدان شهید مطهري را با دو رام افتتاح کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وي مترو را از ديگر موضوعات اين جلسه اعلام کرد و افزود: در مذاکره تلفني با فرمانده قرار گاه خاتم الانبيا مقرر شد مرحله اول مترو تا پايان امسال به بهره برداري برسد و ما به التفاوت ارز واردات ريل وواگن مترو هم از سوي مجلس شورای اسلامی پيگيري شود  .

نماينده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، احيای بافت هاي فرسوده را از موضوعات مورد تاکيد مجمع نمايندگان اعلام کرد و يادآور شد: در اين زمينه هم معاون عمراني استاندار با همکاري شهرداري مکلف شدند اولويت هاي بافت فرسوده را براي جلب مشارکت هاي بخش خصوصي به اين مجمع ارائه دهند.

امير آبادي يک خبر خوش هم براي سرمايه گذاران فرودگاه داشت؛ الحاق فرودگاه به زمين هاي منطقه اقتصادي سلفچگان طرحي است که رئيس مجلس با اين روش به دنبال واگذاري مجموعه فرودگاه به منطقه اقتصادي است .

وي اضافه کرد: با الحاق زمين فرودگاه منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان پيگيري هاي بعدي را براي تکميل اين طرح دنبال خواهد کرد .

 سخنگوي مجمع نمايندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مطابق رايزني هاي رئيس مجلس با هيات وزيران 50 ميليارد تومان هم براي استرداد وجوه سرمايه گذاراني که تمايل به ادامه سرمايه گذاري نداشته باشند در نظر گرفته شده است .

 امير آبادي پيگيري دريافت اعتبارات اجراي فاضلاب پرديسان از وزارت نيرو و راه و شهرسازي را از ديگر موضوعات اين جلسه عنوان کرد و يادآور شد: همچنين 200 هکتار از محل تحويلي استانداري براي دپوي متروي پرديسان، پس از پايان اعتبارات اجرايي طرح براي بخش هاي خدماتي اين منطقه در نظر گرفته خواهد شد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: امیرآبادی مجمع نمایندگان استان قم تعیین تکلیف فرودگاه قم منوریل مترو پردیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد