Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری،  در جلسه هم‌اندیشی با رؤسای ۱۳ دانشگاه برتر کشور و برخی استادان دانشگاه با اشاره به جنگ تبلیغی و روانی آمریکا و رسانه‌های وابسته آنها علیه ملت ایران گفت: دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا با یک جنگ روانی و رسانه‌ای، افکار عمومی در ایران را با تشویش، نگرانی و ناامیدی نسبت به آینده کشور و نظام مواجه سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در فضای بی‌اعتمادی و ناامیدی نسبت به آینده هر نوع سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای کشور با مشکل روبه‌رو می‌شود، بنابراین ایجاد امید و اعتماد نسبت به آینده کشور باید اولویت همه ما باشد.

معاون اول رئیس جمهوری ادامه داد: اولویت نخست همه ما در شرایط تحریم باید تلاش برای اداره مطلوب کشور به‌نحوی باشد که به زندگی مردم کمترین آسیب وارد شود، زیرا آمریکا در تلاش است با اعمال فشارهای مختلف بر جامعه، ما را به عقب‌نشینی و تسلیم وادار کند، اما به فضل الهی و با تلاش و همت مردم و مسئولان این مشکلات را به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت و از این شرایط عبور خواهیم کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فروش نفت درآمد های ارزی معاون اول رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها

به گفته مدیران بانک‌های آمریکایی، وام‌گیرندگان با درآمدهای پایین برای پرداخت به موقع اقساط وام‌های خود با مشکلات روزافزون مواجه هستند که این موضوع بانک‌ها را بر آن داشته است تا در اعطای کارت‌های اعتباری و وام‌های خودرو محتاط‌تر شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، بر اساس داده‌های اخیر و به گفته مدیران بانک‌های آمریکایی، وام‌گیرندگان با درآمدهای پایین برای پرداخت به موقع اقساط وام‌های خود با مشکلات روزافزون مواجه هستند که این موضوع بانک‌ها را بر آن داشته است تا در اعطای کارت‌های اعتباری و وام‌های خودرو محتاط‌تر شوند.

به گفته بانکداران و اقتصاددانان، هرروز تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها از پس انداز خود برای هزینه‌ها استفاده می‌کنند چرا که افزایش قیمت‌ها و نرخ‌های بهره وام، بودجه خانوارها را فشرده کرده است.

بر اساس این گزارش، وضعیت مالی خانوارهایی که در آمریکا کمتر از 45000 دلار سالانه درآمد دارند، وخیم‌تر شده است در حالی که خانوارهای دارای درآمد بالاتر، از انعطاف پذیری مالی بیشتری برخوردارند.

پیش بینی وارد شدن اقتصاد آمریکا به رکود در 2024هشدار میلیاردر معروف درباره آینده اقتصاد آمریکا

آستن گولزبی، رئیس فدرال رزرو (بانک مرکزی) شیکاگو، طی اظهاراتی گفت که در حال حاضر معوقات بانکی مصرف‌کنندگان یکی از نگران‌کننده‌ترین موضوعات مربوط به داده‌های اقتصادی است.

وی گفت: نرخ معوقات وام‌های مصرفی اغلب یک شاخص اصلی است و اگر این نرخ کم کم افزایش یابد، حکایت از این موضوع دارد که وضعیت در حال وخیم شدن است.

آریجیت روی، مدیر بخش کسب و کار مصرف کننده در یواِس بانکورپ U.S. Bancorp، در این باره گفت: وام گیرندگانی که برای اولین بار وام می‌گیرند و کم درآمد هستند نسبت به افرادی که درآمد بیشتری دارند، نرخ نکول بیشتری را در وام های خود تجربه می‌کنند.

بانک آمریکا نیز روز سه‌شنبه گزارش داد که در این بانک، بدهی‌هایی که بازیابی آن‌ها بعید است، از 807 میلیون دلار در سال گذشته میلادی به 1.5 میلیارد دلار در سه ماهه اول سال جاری افزایش یافته است.

بانک جی‌پی مورگان چیس نیز هشدار داد که هزینه‌های مربوط به این نوع بدهی‌ها در همان دوره سه‌ماهه تقریباً دو برابر شده و به 2 میلیارد دلار رسیده است، در حالی که در سیتی‌گروپ و ولز فارگو نیز این بدهی‌ها افزایش یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • عده‌ای با پُز روشنفکری مانع تحقق جوانی جمعیت هستند/این قشر به آیندگان ظلم می‌کنند
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • ندیمی در گفت و گو با قدس: دیپلماسی انرژی فعال در منطقه به ما کمک کرد که از گستردگی تحریم ها جلوگیری کنیم