Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه کشتارگاه صنعتی در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود، گفت: نظارت بر محصولات بهداشتی دام و ذبح آن از ضروریات در این ایام است. ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی و اتخاذ تدابیر بهداشتی در ایام عید قربان اظهار داشت: مدیریت و برخورد با مسئله بهداشتی و بهداشت محیط برای سلامتی شهروندان در ایام عید قربان از ضروریات است و نظارت بر این موضوعات در این ایام بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اطمینان از سلامت ذبح و دام و نظارت بر بهداشت محیط و سلامت عرضه محصولات دوره‌های آموزشی لازم برای دست‌اندرکاران و کارکنان کشتارگاه ها انجام شده تا در این زمان که برخی بیماری های دام شیوع پیدا کرده, بتوانیم سلامت شهروندان را تضمین کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در یک‌سال گذشته, برای تبدیل کشتارگاه سنتی به صنعتی و استفاده بیشتر از ظرفیت این کشتارگاه در کنار تضمین کامل سلامت مردم, سرمایه‌گذاری برای این کار آغاز کرده و مجوز لازم اخذ شد.

وی یادآور شد: با توجه به محیط کشتارگاه, برای فعالیت جدید و ایجاد کشتارگاه صنعتی قرار شد تا کشتارگاه فعلی گنبدکاووس در زمان ساخت‌و‌ساز و تبدیل کشتارگاه به صنعتی شدن به کشتارگاه آزادشهر منتقل شود.

کریمی تاکید کرد: تجهیزات و امکانات لازم برای کشتارگاه آزادشهر با توجه به محدودیت آن برای ارائه خدمات بهتر منتقل شد و در این مدت 2 مرحله مناقصه برای اجرای طرح جدید کشتارگاه صنعتی گنبدکاووس برگزار شد.

وی گفت: متاسفانه سرمایه‌گذار مورد نظر و دیگر سرمایه‌گذاران در این حوزه اعلام آمادگی نکرده و در حال حاضر کشتارگاه گنبد کاووس بلاتکلیف رها شده و در تلاش هستیم تا تدابیری برای تعیین تکلیف آن انجام دهیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به ایام عید قربان تلاش داریم تا امکانات و تجهیزات و شرایط لازم را برای کشتار زیاد این ایام فراهم کنیم تا سلامت شهروندان در این ایام تضمین شود.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/لرستان فرماندار دلفان از راه‌اندازی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش میربگ به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

اصغر قهرمانی شامگاه گذشته پنجم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری میربگ و هلال احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در این بیمارستان متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، ارولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی برای ارائه خدمات به اهالی این منطقه حاضر خواهند بود.

فرماندار دلفان ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین