Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@13:25:06 GMT

40 راس دام قاچاق در بوئین زهرا کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۳۳۲۱

40 راس دام قاچاق در بوئین زهرا کشف شد

به گزارش بعدازظهر چهارشنبه ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ حسین علیان نژادی افزود: ماموران کلانتری 12 سگزآباد این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بوئین زهرا - دانسفهان به یک دستگاه کامیون حامل بار دام مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مسئول انتظامی ادامه داد: در بررسی ماموران از مدارک راننده مشخص شد دام مورد نظر مجوز قانونی برای حمل را نداشته و به همین منظور 40 راس دام بار کامیون قاچاق تشخصی داده و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ علیان نژادی با اشاره به 350 میلیون ریالی ارزش دام کشف شده، اضافه کرد: دام قاچاق کشف شده تحویل اداره دامپزشکی بوئین زهرا شد و متخلفان نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

** سه هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا کشف شد
فرمانده انتظامی بوئین زهرا در ادامه تاکید کرد: ماموران بخش رامند و پاسگاه انتظامی شهرستانک هنگام گشت در جاده بوئین زهرا - دانسفهان به 2 دستگاه وانت نیسان تانکردار مشکوک و آنها را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروهای متوقف شده سه هزار و 500 لیتر سوخت از نوع گازوئیل کشف شد، افزود: ارزش سوخت یاد شده 84میلیون ریال بود و متهمان دستگیر شده در این رابطه نیز به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.
8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت زهرا قاچاق نیسان دام بوئین رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف ۲دستگاه کامیون تانکر و۸ دستگاه نیسان با ۷۸هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران انتظامی شهرستان های خمیر و میناب در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای چندین عملیات پلیسی در سطح حوزه استحفاظی 2 دستگاه کامیون نفتکش و 8 دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی جمعا 78هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه 10 متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این محموله های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، 16میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: سوخت های مکشوفه به شرکت پخش و فرآورده های نفتی شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر