Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@15:39:58 GMT

آخرین وضعیت سید ضیاء‌الدین دری در بیمارستان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۳۳۴۳

آخرین وضعیت سید ضیاء‌الدین دری در بیمارستان

سید ضیاء‌الدین دری پس از عمل پیوند کبد همچنان در بیمارستان پیوند اعضاء شیراز تحت مراقبت‌های ویژه است و به گفته‌ فرزندش در حال حاضر شرایط متغیر و نامشخصی دارد.

نوید دری ـ فرزند سید ضیاءالدین دری ـ در گفت‌وگویی با ایسنا به دلیل شرایط نامشخص وضعیت این کارگردان در بیمارستان شیراز، از اظهار نظر دقیق و ارائه توضیحات بیشتر درباره‌ی وضعیت حال حاضر وی خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نهایت توضیح داد که به دلیل عمل سنگین پیوند کبد، شرایط متغیر و نامشخصی در روند بهبودی برای سید ضیاءالدین دری ایجاد شده است.

او در ادامه از مردم خواست تا برای بهبودی پدرش دعا کنند.

به گزاش ایسنا، سید ضیاء‌الدین دری که چندی پیش به دلیل عارضه کبدی در بیمارستان تهران بستری بود، برای پیوند کبد به بیمارستان شیراز منتقل و سه هفته قبل عمل پیوند کبد را با موفقیت پشت سر گذاشت.

آخرین پروژه سید ضیاءالدین دری، «کلاه پهلوی» است که سال ۹۱ و ۹۲ از شبکه اول پخش شد. این کارگردان همچنین ساخت سریال تاریخی کیف انگلیسی را با بازی لیلا حاتمی و علی مصفا در کارنامه هنری‌اش دارد.

«سردار سنجرخان» تازه‌ترین پروژه ضیاءالدین دری است که توسط خود وی نگارش شده است و قرار است ساخته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سریال کلاه پهلوی کارگردان کیف انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان

چندی پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه رضا داوود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون بر اثر عوارض ناشی از پیوند کبد که چند سال پیش انجام داده بود در بیمارستان بستری شده است.

علیرضا داوود نژاد کارگردان سینما و تلویزیون و پدر این بازیگر  درباره آخرین وضعیت این هنرمند گفت: رضا داوود نژاد در بیمارستان ابوعلی سینا شیراز بستری است.

وی درباره خبری که در رسانه‌ها مبنی بر وخامت حال رضا داوود نژاد منتشر شده بود افزود: حال او وخیم نیست، او عفونت خون دارد و پزشکان در تلاش هستند آنتی‌بیوتیک مناسب را پیدا کنند تا او را درمان کنند.

وی در پایان درباره زمان ترخیص این بازیگر بیان کرد: وقتی پزشکان بتوانند داروی مناسب را پیدا کنند و این عفونت را بر طرف کنند او مرخص خواهد شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازیگر پیشکسوت در بیمارستان
  • تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد
  • آخرین وضعیت هنرمند پرسولیسی که در بیمارستان بستری شد
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
  • زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • روایت دبیرکل پزشکان بدون مرز از وضعیت در غزه
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی ۵ بیمار نیازمند به عضو شد