Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مرکز کردستان عراق، با تکذیب وضع محدودیت‌ها در مسیر صدور ویزا جهت سفر به ایران، بر افزایش تسهیلات در این زمینه تأکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «مرتضی عبادی» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در «اربیل»، تأکید کرد که تسهیلات صدور ویزا برای مردم کردستان عراق افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته پایگاه خبری النشره لبنان، عبادی همچنین گفت: عراقی‌ها می‌توانند در عرض چند ساعت ویزا دریافت کنند.

او در خصوص افزایش تعداد کسانی که از کردستان عراق، مایل به سفر به ایران هستند، گفت: زبان و سنت‌های مشترک و وجود مناطق گردشگری و دینی و تنوع آب‌و هوایی و امکانات پزشکی عالی در ایران و همچنین ارزان بودن سفر، از جمله دلایلی است که موجب افزایش مسافرت مردم کردستان عراق به ایران شده است.

سر کنسول ایران در اربیل تأخیر چند ساعته در صدور ویزا را مربوط به قطعی اینترنت در کردستان عراق دانست و همچنین گفت که روند تحویل پلاک خودروهایی که قصد ورود موقت به ایران را دارند نیز به همین دلیل با کندی مواجه شده بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران کردستان عراق گردشگری عراق ایران اینترنت ایران عراق روادید اربیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین با بیان این که ۴۸ مورد بازدید از مراکز معاینه فنی در سطح استان توسط کارشناسان این اداره انجام شده گفت: تعداد ۲۵ هزار و ۶۵۴ فقره کارت معاینه فنی در مراکز مذکور ویژه وسایل نقلیه سنگین نیز صادر شده است.

وی به دستگاه‌های توزین اشاره کرد و افزود: ۱۱ دستگاه باسکول‌های ثابت و سیار تعمیر و کالیبراسیون ۲۲ دستگاه نیز انجام شده، همچنین اعمال قانون اضافه تناژ سه هزار و  ۱۰۱ مورد با افزایش ۷۳ درصدی انجام شده است.

حیدری گفت: تعداد پروانه عبور صادر شده نیز هزار و  ۵۲۴ فقره بوده که ۲۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • چالشهای آنلاین شدن ویزای شنگن
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • رزمی کاران ایرانی قربانی کلاهبرداران روادید در تایلند
  • السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده
  • دبیرکل اتاق ایران و عراق: دلار می‌ریزد
  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است