Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ‌احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی اهواز با سرمایه‌گذاری ایتالیایی‌ها انجام نمی‌شود. ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، ایرج نظری امروز در نشست خبری با بیان اینکه قرار بود یک بیمارستان 2 هزار تخت‌خوابی با سرمایه‌گذاری ایتالیایی‌ها احداث شود، اظهار داشت: پس از کار کارشناسی انجام شده تعداد تخت‌های این بیمارستان به هزار تخت کاهش یافت و البته از آنجا که شرایط بین‌المللی تغییر کرده ممکن است کار با سرمایه‌گذارهای ایتالیایی انجام نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مسئله کارت‌خوان‌ها در مطب‌ها افزود: همه مطب‌ها باید لیست تعرفه‌ها را داشته باشند و در معرض دید مراجعه‌کنندگان قرار دهند اگر چنین نکنند و بیش از تعرفه مصوب هزینه دریافت کنند علاوه بر اینکه معاونت درمان دانشگاه می‌تواند ورود کند مردم نیز می‌توانند با سامانه 1590 این تخلفات را اعلام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: ما نیز با این تخلفات برخورد می‌کنیم و تا کنون عده‌ای را نیز به تعزیرات معرفی کرده‌ایم که با آنها برخورد شده است.

وی درباره آتش‌سوزی هورالعظیم و گسترش دود حریق هور در شهرهای مختلف خوزستان، ادامه داد: در این زمینه نشست‌های مختلفی گرفته شده و تمام فعالیت‌هایی که در حوزه ما قرار می‌گیرد انجام شده به طوری که مراجعان همه خدمات را دریافت کرده‌اند و ما نیز وسایل مورد نیاز را برای مراکز تهیه کرده‌ایم همچنین افزایش بار مراجعه در سطح استان بیش از حد استاندارد نبوده البته مراجعه در منطقه نزدیک به هور زیاد بوده است.

نظری ضمن انتقاد از پرسش یکی از نمایندگان از بهداشت و درمان درباره آتش سوزی هورالعظیم عنوان کرد: این نماینده باید سئوالش را تصحیح کند و از وزارت امور خارجه در زمینه آتش‌سوزی هورالعظیم شکایت می‌کرد.

وی درباره مشکلاتشان تصریح کرد: یکی از مشکلات ما دخالت سیاسیون در تصمیمات فنی است که سبب افزایش هزینه و کاهش بهره‌وری می‌شود؛ اگر این موضوع به همین شکل ادامه پیدا کند قطعا کار ارائه خدمات کارشناسان حرفه‌ای و فنی مختل می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: با این تصمیماتی که سیاسیون می‌گیرند و دخالت‌هایی که می‌کنند ناچاریم برای افزایش کمیت، کیفیت و بهره‌وری را کاهش دهیم به طور مثال در یک شهر کوچک می‌گویند که ما 2 بیمارستان می‌خواهیم در حالی که می‌توان به جای افزایش کمیت، خدمات با کیفیت بهتری را ارائه داد.

وی درباره کمبود نیرو گفت: در زمینه برخی از نیروها از جمله پرستار، بهیار، تکنسین بی‌هوشی و تکنسین اتاق عمل با کمبود شدید نیرو مواجه هستیم و از آنجا که در این زمینه نیرو تربیت نشده حتی به هنگام فراخوان نیز درصد خیلی کمی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه، در راستای سفرهای استانی و در اولین برنامه از سلسله بازدیدها از محلات شهر تهران و پیگیری مشکلات مردم این مناطق، با حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد از طرح توسعه این بیمارستان که در ساختمانی جدید در حال احداث است، بازدید کرد.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد از سال ۹۳ در سه فاز با زیربنایی بالغ بر هزار و ۱۴۶ متر با سرمایه‌گذاری خیرین آغاز شده که فاز اول آن در ساختمانی با ۵ طبقه شامل آزمایشگاه، تصویربرداری، اورژانس، آنژیو، جراحی و ای‌سی‌یو، طی ۱۰ سال گذشته تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به دلیل عدم تأمین مالی روند احداث آن متوقف شده بود.

رئیس جمهور ناظر بر نیاز اساسی و مطالبه جدی مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران به توسعه فضای بهداشتی-درمانی، ضمن بازدید از این طرح، دستور تأمین مالی مورد نیاز احداث آن را صادر و مقرر کرد حداکثر تا دهه فجر فاز یک طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد تکمیل و در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد.

رئیسی همچنین در جریان حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد، از تعدادی از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد و میزان رضایت آنها از خدمات درمانی و روند درمان‌شان را جویا شد.

رئیس جمهور از تلاش‌ها و زحمات پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید