Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@07:34:51 GMT

سرریز معتادان متجاهر هرندی به منطقه 16

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۳۵۷۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از سایت شهرداری تهران ،هادی زبده با اشاره به موضوع بهداشت جگرکی های میدان بهمن اظهار کرد: در گذشته این جگری ها شرایط فعلی را نداشتند و در شرایط بسیار بدی بودند، به گونه ای که با روش های خاص خود فعالیت می کردند.
وی با اشاره به اینکه پیگیری های شهرداری تهران موجب بهبود بهداشت این جگرکی ها شده است،‌ ادامه داد: شهرداری بخشی از وظایف خود را می تواند به صورت مستقیم پیگیری کند، اما بخش دیگر را به نهادهای دیگر واگذار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه 16 تاکید کرد: از وضعیت کنونی رضایت نداریم و سعی می کنیم با استفاده از برخی روش ها وضعیت را بهبود ببخشیم.
زبده در ارتباط با محرومیت محله نازی آباد شرقی گفت: این محله به صورت ذاتی محروم بوده است اما مشکل کلی ما این است که ایستگاه مرکزی راه آهن 175 کیلومتر از فضای منطقه را اشغال کرده است.
وی در خصوص اینکه تمام مسئولان تاکید دارند که حمل و نقل ریلی را توسعه دهند، در حالی که این موضوع محدودیت هایی را برای منطقه ایجاد کرده است، یادآور شد: خلاء های قانونی در این رابطه وجود دارد، اما در تلاش برای پیگیری این خلاها یا استفساریه هستیم تا به نحوی مشکلات موجود را کاهش دهیم.
شهردار منطقه 16 همچنین به کمبود بازار میوه و تره بار در منطقه پرداخت و گفت: در عمده محله های منطقه میدان میوه و تره بار وجود دارد و اینکه در برخی از محله ها شاهد وجود این بازارها نیستیم، به دلیل عدم استقبال مردم است.
زبده در ارتباط با وجود کابل های فشار قوی در منطقه 16 نیز بیان کرد: این موضوع سال هاست مورد مطالبه مردم است که تاکنون نیز پیگیری های جدی توسط شهرداری،‌ شورای شهر و نمایندگان مجلس صورت گرفته است.
وی با اشاره به افزایش تعداد کلانتری ها در منطقه گفت : شهرداری آماده در اختیار قرار دادن زمین به نیروی انتظامی است و ما آمادگی داریم تا با کلانتری در این رابطه همکاری کنیم.
شهردار منطقه 16 همچنین به موضوع آسیب های اجتماعی موجود در منطقه پرداخت و اظهار کرد: صرف نظر از اینکه منطقه 16 جز مناطق جنوبی محسوب می شود و این مناطق به صورت کلی دارای مشکلاتی در این رابطه هستند، بحث ساماندهی هرندی نیز باعث سرریز شدن معتادان به خصوص معتادان متجاهر به منطقه شده است.
زبده با اظهار نگرانی نسبت به این موضوع و جمع آوری معتادان تصریح کرد: براساس قانون مسئولیت مستقیم جمع آوری بر عهده شهرداری تهران نیست و نهادهای دیگر نیز در این زمینه باید به شهرداری کمک کنند.
وی در ارتباط با وجود صنایع آلاینده در منطقه 16 گفت: در حال حاضر صنایع آلاینده در این منطقه نداریم، اما دارای فضاهای بی دفاع شهری هستیم که در این رابطه با مالکین وارد مذاکره شده ایم تا شرایط موجود را بهتر کنیم.
شهردار منطقه 16 در پایان با اشاره به موضوع انتقال ترمینال جنوب خاطرنشان کرد: انتقال این ترمینال در گذشته مورد توجه بوده است، اما به این دلیل که هم ترمینال و هم راه آهن در منطقه 16 قرار گرفته است، پیشنهاد داده ایم که ترمینال نیز در همان محدوده راه آهن احداث شود.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سرریز معتادان متجاهر هرندی شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  فرمانده انتظامی گلبهار گفت: از این تعداد ۱۸ معتاد متجاهر است  که از نقاط آلوده با بهره گیری از ظرفیت های درون و برون سازمانی شناسایی و جمع آوری شدند.
 سرهنگ محسن صبری پور افزود:  ۱۱ خرده فروش در سطح شهرستان شناسایی شده که از ناحیه آنان چهار کیلو گرم مواد مخدر و یک هزار و ۶۰ عدد قرص های غیرمجاز کشف و ضبط شده است. 

وی بیان کرد : هم چنین دو نفر قاچاقچی مواد مخدر که در سطح استان فعالیت می کردند که شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

صبری پور تاکیدکرد: جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در راستای پاکسازی و کنترل محسوس و نامحسوس نقاط آلوده شهرستان گلبهار انجام شده است.

شهرستان گلبهار در ۳۵ کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

دیگر خبرها

  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز