Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دناگفت: این نشست برای برطرف کردن مشکلات هیئت ها برگزار شد . در این نشست کمبود ها و نیازمندی های هیئت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نظری با بیان اینکه 10 سالن ورزشی در این شهرستان وجود دارد افزود: 6 سالن با پیشرفت کاری حدود 90 درصد نیز در حال ساخت است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دنا گفت:50درصدازروستاه های شهرستان دنا دارای سالن ورزشی وامکانات ورزشی هستند. مهدی نظری با بیان اینکه دوسالن ورزشی چند منظوره مخصوص بانوان هم امسال در شهرستان دنا احداث می شود افزود: همه ی سالن های ورزشی در شهرستان دنا دارای خدمات آب، برق وگاز هستند. وی از پیشرفت 40 درصدی استخر شنای پاتاوه خبر داد وگفت : در تلاش هستییم تا در صورت تامین اعتبار این پروژه را تکمیل و در اختیار مردم این منطقه قرار دهیم. در پایان مربیان و ورزشکاران نداشتن امکانات ورزشی، نداشتن وسایل نقلیه برای ورزشکاران، هزینه برای مسابقات کشوری و همچنین همکاری نکردن نهادهای دولتی در امر ورزش را از مهمترین مشکلات خود بیان کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مهدی نظری نشست هم اندیشی ورزش های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی مطهری روز چهارشنبه در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید چمران ارومیه افزود: با افتتاح این مجموعه، تعداد زمین های چمن مصنوعی در سطح استان به ٨٦ باب می رسد.

وی اظهار کرد: هفت باب سالن ورزشی طی ۲ سال اخیر به فضاهای ورزش دانش آموزی استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌های ورزشی مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که آذربایجان‌غربی یکی از پیشروهای این موضوع در سطح کشور است.

مطهری اضافه کرد: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی طی ۲ سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است،

وی گفت: همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها