Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پس از انتشار فهرست گروه‌های کالایی توسط مسئولان وزارت صنعت معدن و تجارت با تغییر سیاست‌ ارزی، این اولویت‌بندی گروه‌های کالایی نیز دست خوش تغییر شد.

در حال حاضر جدیدترین فهرست گروه‌های کالایی منتشر شده مربوط به ۱۶ مرداد ماه سال جاری است و به گفته مسئولان بازهم احتمال تغییر آن نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون علاوه بر گروه کالایی یک، دو، سه و چهار، دو گروه کالایی ۲۱ و ۲۲ به چشم می‌خورد که گفته می‌شود، منظور از گروه ۲۱ یعنی این اقلام در اولویت یک کالایی بوده و به گروه دو منتقل شده است.

همچنین گروه کالایی ۲۲ یعنی اقلام این گروه تغییری نکرده و همچنان در همان لیست باقی مانده است. البته در این رابطه هنوز هیچ مسئولی از سازمان توسعه تجارت و یا بانک مرکزی اظهارنظر شفاف و روشن نکرده‌اند.

فهرست ارائه شده به همراه شرح کالا، تعرفه و گروه کالایی تفکیک شده تا هنگام انجام تشریفات گمرکی روی تعرفه دقت و شفافیت بیشتری وجود داشته باشد و اختلافی به وجود نیاید.

  جزئیات کامل آخرین تغییرات گروه کالایی مربوط به ۱۶ مرداد ۹۷   را دریافت کنید.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران به جنایت اسرائیل شجاعانه، منطقی و قانونی بود

رئیس دولت اصلاحات اعلام کرد که پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود. این اقدام پاسخی بود به حمله تجاوزکارانه رژیم اشغالگر به کنسولگرى ایران که منجر به شهادت سرداران رشید سپاه و تنی چند از هموطنان ما شده بود.

او افزود که عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین المللی صورت گرفت.

رئیس دولت اصلاحات تصریح کرد: عملیات ایران حاوی این پیام روشن بود که اسرائیل تصور نکند که هر جنایت و شرارت و عمل خلاف مقررات مسلم بین المللی انجام دهد و نهاد‌های بین المللی هم در مقابل آن به وظیفه قانونی خود عمل نکنند بی پاسخ می‌ماند.

وى با بیان اینکه حفظ امنیت و ثبات منطقه و تنش زدائی از اولویت‌های جمهوری اسلامی است افزود: در عملیات ایران هدف قرار نگرفتن مناطق مسکونى و اقتصادى کاملاً مراعات شد و پهپاد‌ها و بخصوص موشک‌های ایران از گنبد آهنین اسرائیل و پوشش چندلایه بازدارنده فوق العاده پرهزینه آمریکا و بعضى کشورهاى اروپایى و منطقه‌ای براى دفاع از اسرائیل عبور کردند، نشان داده شد که جمهورى اسلامى توان و تدبیر لازم در تأمین منافع خود و برخورد با تجاوز و جنایت را دارد.

رئیس دولت اصلاحات در پایان اظهار امیدواری کرد که با قطع جنایت‌های رژیم اشغالگر و برقراری آتش‌بس، مردم مظلوم غزّه از این وضعیت پررنج و عذاب رهایی یابند و منطقه که سخت نیازمند امنیت و پیشرفت است روی آرامش را ببیند.

منبع: انتخاب

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • پاسخ ایران به جنایت اسرائیل شجاعانه، منطقی و قانونی بود
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • شرکت های هواپیمایی بین المللی حاضر نیستند به تل آویو برگردند
  • انریکه و ناصر باعث نابودی امباپه شدند!
  • چهره‌های با سابقه در فهرست ۹۰ نفره دور دوم انتخابات مجلس/در کدام کلان شهرها انتخابات به دور دوم کشیده شد؟
  • عوارض گمرکی کالا‌های وارداتی منتشر شد+جدول
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها
  • سلسله اقدامات راهگشا برای حل مسائل صندوق‌های بازنشستگی
  • بالندگی حزب اصلاحات انگلیس خطر بزرگی برای محافظه کاران