Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@18:07:25 GMT

هرگونه درگیری در فرودگاه ایلام تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۳۷۷۶

روابط عمومی فرودگاه شهدای ایلام گفت: هیچ‌گونه درگیری فیزیکی در این فرودگاه رخ نداده است و خبرهای مبنی بر این امر از سوی فرودگاه شهدای ایلام تکذیب می گردد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، به نقل از روابط عمومی فرودگاه ایلام، درپی انتشار خبری مبنی بر درگیری لفظی و اعتراض مسافران هواپیمای شرکت آسمان " پرواز ایلام به تهران " به علت جابه‌جایی هواپیمای آنان با پرواز " ایلام به مشهد" در فرودگاه ایلام روابط عمومی فرودگاه شهدای ایلام اعلام کرد: پس از فرود هواپیمای مشهد -تهران به دلیل نقص فنی پرواز مذکور در این فرودگاه زمین‌گیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به تصمیم مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان هواپیمای مسیر ایلام-تهران جایگزین پرواز مسیر ایلام _مشهد شد و پرواز ایلام_تهران لغو شد.

این امر سبب اعتراض مسافران پرواز تهران شد ولی هیچگونه درگیری فیزیکی در این فرودگاه رخ نداده است و خبرهای مبنی بر این امر از سوی فرودگاه شهدای ایلام تکذیب میشود

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲ هزار نفر میهمان نوروزی در مدت ۲ روز با هواپیما وارد این استان شدند.

مهدی خسروی بنجار امروز چهارشنبه بیان کرد: فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در روزهای ششم و هفت فروردین ماه امسال میزبان ۲هزار و ۱۷۸ نفر میهمان ورودی بودند.

وی افزود: در این ۲ روز تعداد ۴۵ نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شده و تعداد چهار هزار و ۴۷۳ نفر مسافر اعزام و پذیرش شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: باعث افتخار و خوشحالی تمامی کارکنان فرودگاه‌های استان است که میزبان و خدمت رسان به هم‌میهنان در ایام نوروز هستند.

وی همچنین از برقراری پرواز فوق العاده در مسیر تهران - زاهدان - تهران خبر داد و گفت: با هدف خدمت رسانی به هموطنان در ایام نوروز و با پیگیری‌های به عمل آمده پرواز در مسیر تهران- زاهدان- تهران توسط هواپیمایی چابهارایر در روز یکشنبه برقرار شد.

خسروی افزود: پرواز چابهار ایر با شماره پرواز ۷۶۰۲ / ۷۶۰۳با هواپیمای از نوع MD۸۲ روز یکشنبه پنجم فروردین با برنامه خروج از مهرآباد ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه و زمان خروج از زاهدان ۲۰ برقرار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات نوروزی در فرودگاه‌های مازندران
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پرشد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • ۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در نیمه اول تعطیلات نوروزی