Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده ظهر چهارشنبه در کارگاه آموزشی توانمند سازی مبلغات و طلاب علوم دینی که در حسینیه فاطمه الزهرا(س)، با اشاره به نقش زنان در جامعه گفت: زنان قبل از اسلام در جایگاه نامناسبی قرار داشتند، اما اسلام تحول بزرگی در نگاه به زنان ایجاد کرد.

وی با بیان این که اسلام زن را برابر با مرد دانست، گفت: اسلام حقوق اجتماعی که قبل از اسلام برای زن وجود نداشت را برای او ایجاد کرد، نگاه اسلام به زن و جایگاه زن مترقی ترین نگاه در جهان است، اسلام به زن نگاهی جامع و کامل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی از طریق زیر سوال بردن حاکمیت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: نباید نقش موثر زن در پرورش انسان و تربیت نسل های آینده را نادیده گرفت، زنان حساس ترین و موثرترین نقش ها را در زندگی دارند، این نقش در عصر امروز و در تقابل اسلام و کفر و مادیت و معنویت اهمیت ویژه ای دارد.

وی با بیان این که دشمن در صدد اسلام هراسی و نشان دادن چهره خشن از اسلام توسط گروه های تکفیری است، گفت: دشمن در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی از طریق زیر سوال بردن حاکمیت، ناکارآمد جلوه دادن نظام دینی، قانون اساسی و زیر سوال بردن ولایت فقیه است، در این شرایط کار برای ما بسیار دشوار است.

نوری زاده گفت: ما در تغییر واقعیت ها نمی توانیم تاثیرگذار باشیم، اما در آگاه سازی و بصیرت افزایی مردم می توانیم نقش داشته باشیم، بیان تهدیدها و واقعیت ها وظیفه ما است، البته بدانید، مردم ما حتی در اوج اغتشاشات نیز در صدد براندازی نظام نیستند، درایت و بصیرت مقام معظم رهبری و خون شهدا و اعتقادات مردم سبب شده که دشمن علی رغم تمام فشارها و تبلیغات نتواند ذائقه مردم را تغییر دهد، دشمن این آرزو را به گور خواهد برد، اما چالش جدی است و مسئولین باید این چالش را جدی گرفته و بدون چون و چرا برای فرمان ولایت فقیه بدوند.

استان تهران ۷ هزار طلبه بسیجی دارد

وی گفت: یکی از کارهایی که دشمن برای تضعیف اسلام در نظر گرفته، ترویج بی بندوباری و اشاعه فحشا و فساد است و رسالت ما در این بین خطیر است، ما ۳ جهاد اکبر، اصغر و کبیر داریم، جهاد اکبر جهاد با نفس، جهاد اصغر جهاد بیرونی و جهاد کبیر، جهاد فرهنگی است. فرهنگ یک اصل است، باید در پی پاک بودن فرهنگ بود، در جنگ فرهنگی دشمن در فضای مجازی، ماهواره و دیگر رسانه ها فعالیت جدی دارند، سعی دارد تا سبک زندگی ما را تغییر دهد، در این راه نقش زنان بی بدیل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران نقش زنان در کاهش آسیب های اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و گفت: ۵ آسیب عمده و جدی طلاق، اعتیاد، سکونت گاه های غیررسمی، حاشیه نشینی و فساد و فحشا باید مورد توجه باشد، در استان تهران نقش مبلغین و مبلغات در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر فراوانی دارد، باید با اطلاع رسانی و تبیین جایگاه مادران در تربیت، عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده با آسیب های اجتماعی مقابله کرد.

وی گفت: امروز ۷ هزار طلبه بسیجی زن در استان تهران داریم که قطعا می توانند نقش عمده ای در مقابله با آسیب های اجتماعی داشته باشند.

کد خبر 4375807

منبع: مهر

کلیدواژه: مبلغان دینی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان مشهد شیراز احتکار بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب؛ حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در خطبه‌های نماز جمعه دهگلان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا علیه السلام، اظهار داشت: پیامبر عظیم الشأن اسلام در مورد حضرت حمزه سیدالشهدا فرمودند جناب حمزه علیه السلام مظهر یک شخص متدین، شجاع، مدافع و مجاهد است و یک فرد مسلمان اهل تقوا و با ایمان باید در جای خودش مجاهد و جان فدا باشد.



وی در مورد نحوه شهادت حضرت حمزه علیه السلام این گونه بیان کرد: ایشان برای شهادت شناسایی شدند و به گونه ای مظلومانه بعد از شهادت مثله شدند، و از آنجایی که خانواده ای نداشت، زنان جمع شدند و به خانه حمزه رفتند و برای ایشان نوحه خوانی کردند.



نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه شهادت حضرت حمزه سلام الله علیه برای اعتلای پرچم اسلام، نماز، شهادتین و دین جزو خون های اولیه است، جان فدا شدند، تصریح کرد: اسلام دین عافیت طلبی، دین نشستن و عدم نیاز نیست؛ بلکه دین دفاع و مجاهدت است به شرطی که جان فدا کند و نکته این است در برابر چه کسی؟ البته که در برابر مشرکان و کفار و نامسلمانان باید مجاهدت و دفاع کرد.



حجت الاسلام پورذهبی بیان کرد: اکنون زمان، زمان آن است که مسلمانان در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند و آن صهیونیسم جهانی و استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار است.

وی افزود: واقعا بد است که مسلمانان در مقابل همدیگر قرار گیرند و بحمدالله در این اتفاقات اخیر مردم ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نماینده مردم ایران در برابر صهیونیسم جهانی ایستادند و همه مردم جهان از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی خوشحال شدند.



نماینده ولی فقیه در کردستان ابراز داشت: دشمن واضح و روشن در مقابل ملت اسلام و بخصوص ملت مسلمان ایران قرار گرفته است و ما هم امروز باید با اقتدا به حمزه سیدالشهدا علیه السلام اکتفا می کنیم و از  فرمایشات ایشان پیروی کنید و مواظب باشید در این برهه دشمن شناسی بسیار مهم و ضروری است.

وی در پایان افزود: درود خدا به شهدای صدر اسلام شهید حمزه سیدالشهدا علیه السلام و همه شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم و شهدای اخیر و همه کسانی که در این راه جان فدا کردند.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی