Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز چهارشنبه در نشست کمیته پیشگیری و مبارزه با مشروبات الکلی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و نیروی انتظامی این استان آمار، ارقام و اطلاعات نسبی در مورد میزان شیوع مصرف مشروبات الکلی و گروه های سنی مصرف کننده آن تهیه و ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این امر سبب جلوگیری از افزایش میزان مصرف مشروبات الکلی در کهگیلویه و بویراحمد می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ناپسند بودن مصرف مشروبات الکلی بین قشرهای مختلف مردم این استان به ویژه نسل جوان تا حدودی از بین رفته است.
نظری عنوان کرد: لازم است که کارگاه ها و دوره های آموزشی بیشتری به منظور آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد در زمینه آثار زیانبار مصرف مشروبات الکلی در نقاط مختلف استان برگزار شود.
وی ابراز داشت: در کنار مقابله با مصرف مشروبات الکلی در کهگیلویه و بویراحمد باید موضوع های مهم درمان مصرف کنندگان این مواد، پیشگیری و فرهنگ سازی نیز در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بروز بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی در این استان به دلیل مصرف مشروبات الکلی است.
نظری خواستار تولید محتوا و پخش آن از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در زمینه نتایج منفی مصرف مشروبات الکلی شد و اظهار داشت: هر چند که این اقدام هزینه چندانی ندارد اما در مقابل تأثیرگذار خواهد بود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: صدا و سیمای مرکز این استان در صورت امکان میزگردی با موضوع آثار مخرب جسمی، اجتماعی، پزشکی و بهداشتی مصرف مشروبات الکلی با حضور پزشکان و کارشناسان قضایی و حقوقی تهیه و پخش کند.
حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی اظهار داشت: بازرسی های لازم از کافی شاپ ها و واحدهای تولید آبمیوه کهگیلویه و بویراحمد به منظور جلوگیری از تولید یا مصرف مشروبات الکلی با حضور کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شود.
وی افزود: لازم است که نماینده ای ثابت از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای پاسخگویی بهتر و پیگیری مناسب تر مصوبات در نشست های کمیته پیشگیری و مبارزه با مشروبات الکلی این استان شرکت کند.
حجت الاسلام میرمحمدی بیان کرد: موضوع مصرف مشروبات الکلی در کهگیلویه و بویراحمد چندان حاد نیست اما باید اقدام های لازم را برای کنترل و جلوگیری از گسترش روزافزون آن در استان انجام داد.
7535/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اجتماعی و فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سازمان صنعت معدن و تجارت استان فرهنگ سازی مشروبات الکلی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است