Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@00:59:32 GMT

استقبال مردم از پیام رسان هایی داخلی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۳۹۶۸

رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: 50 درصد ترافیک فضای مجازی به پیام رسان های داخلی و استقبال مردم از این فضا است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ابوالحسن فیروز آبادی در سومین همایش مقابله با جرایم مالی در فضای مجازی، افزود: در سه تا چهار دهه اخیر تحولات در حوزه تکنولوژی سرعت بیشتری نسبت به 100 سال پیش از آن داشته که از مهم ترین تکنولوژی هایی که بیشترین تغییرات را در سال‌های اخیر داشته فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: حریم خصوصی امروز یک تعریف دارد و 20 سال پیش هم تعاریف دیگری داشته است و ما باید برای صیانت از این حریم منطبق با تعاریف روز چاره اندیشی کنیم.  رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: این اقدام که سامانه ای(کاشف) برای مقابله با جرایم مالی شکل گرفته از اقدامات مورد توجهی است که باید سامانه های دیگر هم در این خصوص راه اندازی شود. فیروز آبادی افزود: شبکه ملی از مطالبات مهمی است که در دست پیگیری است و باید تمامی زیرساخت های این شبکه هم داخلی باشد. رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: در کشور به دنبال تحقق شبکه های پیام رسان ملی هستیم که در این خصوص 50 درصد ترافیک استفاده شده مردم در فضای مجازی به این پیام رسان ها اختصاص دارد و ما به دنبال گسترش آن هستیم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فضای مجازی اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 

خواب بینان با اشاره به فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان کرمان در مرحله استانی گفت: این دوره از جشنواره در بخش‌های دانش آموزی و عمومی برگزار می‌شود. 

 وی محور‌های جشنواره را پایگاه اطلاع رسانی و خبر؛ شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها؛ نرم افزار‌های کاربردی؛ کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافی ... و پویانمایی، انیمیشن، موشن کمیک و ... عنوان کرد. 

مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ دانست و تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و ارسال آثار به آدرس https://maghar۴۱.ir/۳۱۳ و پیام رسان‌های ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۳۸۵۸۲۹۱۹۹ مراجعه کنند.

وی بیان داشت: ضریب انتشار و میزان مشاهده محتوا معیار‌های اصلی ارزیابی و مورد توجه ویژه داوران خواهد بود.

 خواب بینان زمان اعلام نتایج و برگزاری اختتامیه جشنواره را ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • «وعده صادق» گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را درهم ریخت
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت در گروه‌های تقلب‌رسان
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنند؟
  • ایرانی ها بیشتر از کدام شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند؟ (+ اینفوگرافی)