Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@23:31:55 GMT

وقتی پسر کوچک شجریان به جای همایون آمد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۴۰۸۷

وقتی پسر کوچک شجریان به جای همایون آمد +عکس

او جایزه بهترین ترانه تیتراژ فیلم یا سریال را به نیابت از برادرش دریافت کرد. همایون شجریان برای خواندن ترانه «آهای خبردار» در فیلم «رگ خواب» شایسته دریافت این جایزه شد.

قطعه «آهای خبردار» با شعری از حسین منزوی و موسیقی سهراب پورناظری ساخته شده است.

رایان شجریان هنگام دریافت جایزه از برادرش تقدیر و علاوه بر آن ابراز امیدواری کرد که پدرش سلامتی از دست رفته را بازیابد و به صحنه بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرآنلاین

                  

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیقی می تواند مصائب جامعه را کاهش دهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این هنرمند جوان که سابقه تهیه کنندگی آثار هوروش بند و زانکو را نیز در کارنامه دارد، موسیقی را عرصه کشف توانمندیهای بشری در ادوار مختلف می داند و می گوید: موسیقی در همه برهه های تاریخی و خصوصا زمانی که شرایط برای مردم سخت شده، در نقش یاریگر و التیام دهنده زخم های روح بشر خود را نشان داده است. درحال حاضر نیز موسیقی چنین کارکردی برای بخش قابل توجهی از مردم جامعه ما دارد که باید از این ویژگی در جهت کاهش مصایب مردم استفاده کرد.
فریزند در باره نحوه آغاز به کارش در هنر موسیقی می گوید: من از ۲۲ سالگی با سرودن ترانه وارد عرصه موسیقی شدم و با سرودن آهنگ «بیرحم» و چند قطعه دیگر در بین ترانه سراها شناخته شدم . در ادامه همین مسیر بود که با آهنگسازی و ترانه سرایی در قطعه رفتِ مسعود صادقلو کارم بیشتر دیده شد.


او در مدت حضورش در عرصه موسیقی توانسته هنرمندانی چون مهدی دارابی « هوروش بند » ، « زانکو » ، « عرفان ابرا » و « فرزاد بهرامی » را به صنعت موسیقی معرفی کند و با فروش ۱۵ دقیقه ای تمام بلیتهای اولین کنسرت تهران « هوروش بند» در این حوزه رکوردار گیشه محسوب شود. او به زودی مجموعه تازه ای از آثارش را با همکاری و همیاری تعدادی از خوانندگان و نوازندگان عرضه خواهد کرد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904191

دیگر خبرها

  • موسیقی می تواند مصائب جامعه را کاهش دهد
  • «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد
  • جایزه 23 میلیاردی دولت به کشتی گیران
  • بازیکنان دورتموند و خواندن ترانه Someone like you از ادل پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ببینید | این گل ستاره ایرانی نامزد دریافت جایزه پوشکاش است؛ عجب گلی!
  • بهادر زمانی بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال کیست + بیوگرافی
  • خبر جنجالی درباره همایون شجریان و سحر دولتشاهی
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت