Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  سردار محمدحسین حمیدی   رئیس پلیس راهور ناجا  عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های کشوری سلامت و ایمنی ترافیک، مشترک پلیس راهور ناجا با دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به وضعیت تروما و آسیب‌های ناشی از تصادفات گفت:  آمار کشور از لحاظ میزان تصادفات از ۲۸ هزار نفر به ۱۶ هزار نفر کشته در سال رسیده همچنین  بیش از ۳۰۰ هزار نفر مصدوم در سال در کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میزان کشته‌شدگان در اثر تصادف در کشور نسبت به سال‌های قبل کاهش یافته و در سیر ثابت قرار گرفته است، افزود: متاسفانه در چندماهه امسال‌ میزان تصادفات افزایش یافته و نگرانی بازگشت شرایط قبل را ایجاد می‌کند.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: اگرچه در راستای بهتر اجرا کردن شرایط ایمنی، همه سازمان‌ها کمک می‌کنند ولی باز هم جای کار وجود دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم با این اقدام مثبت شاهد کاهش بیشتر حوادث و آسیب‌های ناشی از تصادفات در کشور باشیم.

انتهای پیام/س

سفر رییس پلیس راهور ناجا به تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتطامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فرهنگی پلیس راهور برای کاهش تصادفات در نائین

سرگرد ابراهیم نرگسیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تمام کودکان به پدر و مادر خود وابسته هستند و وابستگی شدید از سوی کودکان به والدین دارای علت‌های مختلفی است.

وی ادامه داد: در جامعه مدنی ما نقش والدین در تأثیرگذاری تمام اصول زندگی نقش والایی است؛ به گونه‌ای که کودکان در حوزه ترافیک قوانین و مقررات را در کارگاه کوچک خودرو با مربیگری والدین فرا می‌گیرند.

رئیس پلیس راهور شهرستان نائین افزود: با توجه به تجزیه و تحلیل انجام شده از آمار تصادفات شهرستان نائین، مشخص شد که ۶۰ درصد از تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها به وقوع پیوسته است.

وی از برپایی ایستگاه فرهنگی نوروزی خبرداد و گفت: بدین منظور و در راستای تقویت دانش شد آمدی مسافران عزیز و کاهش خستگی و خواب آلودگی ناشی از رانندگی طولانی مدت، ایستگاه سیار بین راهی شاد و مفرح بر پا شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان نائین ادامه داد: پلیس راهور شهرستان نائین به منظور حفظ جان شهروندان با استفاده از نماد ترافیکی (داداش سیاه) در معابر اصلی منتهی به شهرهای این شهرستان اقدام به عملیات فرهنگی بازدانده کرده است.

وی ضمن توصیه پایبندی به قوانین رانندگی برای سلامتی در جاده‌ها، تصریح کرد: کارشناسان پلیس راهور با متوقف نمودن خودروهای دارای پلاک غیر بومی ضمن اعلام ویژگی‌های رانندگی در شهرهای کویری از حضور کودکان به عنوان همیار پلیس استفاده می‌کند.

رئیس پلیس راهور شهرستان نائین اضافه کرد: نماد ترافیکی داداش سیاه ضمن انجام بازی‌های کودکانه با در دست داشتن تابلو نوشته‌ای، نقش و اهمیت حضور پدر را در خانواده برای کلیه اعضا احساسی نموده و پدر را به رعایت قوانین و مقررات رانندگی دعوت می‌کند.

کد خبر 6062575

دیگر خبرها

  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • هفت نفر در تصادف جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • ۷ نفر در حوادث جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • ۷ کشته در تصادفات رانندگی در خوزستان
  • جان باختن ۷ نفر در تصادف در خوزستان
  • تعداد کشته‌ های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • جدیدترین آمار تصادفات نوروزی؛ تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی؛ ۵١٠ کشته/ این استان‌ها بیشترین فراوانی تصادفات را دارند
  • تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • طرح فرهنگی پلیس راهور برای کاهش تصادفات در نائین