Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ در این بازدید با گران فروشی ،کم فروشی ،صدور نکردن فاکتور فروش، نداشتن فاکتور خرید برخورد و با تکمیل فرم بازرسی به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان اینکه احتکار کنندگان ،گران فروشان و کم فروشان نمی توانند با حضور مستمر دستگاه قضا و سایر دستگاه های متولی در بازار خللی ایجاد کنند گفت:برای رسیدگی سریع به پرونده های تخلفات بازار نظیر احتکار، گران فروشی و کم فروشی شعبه ویژه ای پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرمی با اشاره به اینکه دستگاه قضا هیچ گونه مماشاتی با متخلفان بازاری ندارد باز نکردن انبارهای کالاها بر روی بازرسان را جرم دانست و افزود:چنانچه صاحب انبار ذخیره کالاهای اساسی مردم برای بازرسی از آنها با بازرسان همکاری نکنند با مجوزهای قانونی دستگاه قضا اقدام به بازکردن قفل انبار می کند.
وی همچنین ایجاد ضرب و جرح بازرسان توسط صاحبان واحدهای صنفی را جرم برشمرد و گفت:در صورت مشاهده با افراد خاطی به شدت برخورد می شود.
رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان هم گفت: گشت های مشترک به طور مستمر و شبانه روزی در بازارهای استان انجام می شود.
دیودیده از راه اندازی سامانه ثبت کالا در این اداره برای اعلام موجودی انبارهای ذخیره سازی کالاهای اساسی در آینده نزدیک خبر داد و افزود:با راه اندازی این سامانه صاحبان انبارها مکلفند بصورت روزانه موجودی انبارها و ورورد و خروج کالاهای خود را ثبت و به این سازمان اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد احتکار گران فروشی فاکتور فروش یاسوج کرمی دیودیده مدیرکل صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس

به گفته مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت: روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

صبح امروز برخی رسانه‌های غیررسمی مدعی انتشار ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی توسط بانک مرکزی شده بودند.

چک 500 هزار تومانی چک پول 500 هزار تومانی چک پول 500 هزار تومانی جدید چک پول جدید

دیگر خبرها

  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است
  • مسامحه دستگاه‌های متولی حجاب پذیرفتنی نیست
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول