Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکنان تیم‌ملی امید پس از تساوی بدون گل مقابل عربستان، شرایط آب و هوایی را یکی از علل این نتیجه دانستند.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از ایسنا، تیم‌ملی فوتبال امید در نخستین دیدارش در چارچوب بازی‌های آسیایی اندونزی، امروز (چهارشنبه) به مصاف عربستان رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم‌ملی امید پس از این تساوی اظهار نظرهایی کردند که به شرح زیر است:

محمد سلطانی‌مهر

خدا را شکر توانستیم در بازی اول به تساوی برسیم. نتیجه بدی نبود. در بازی با کره شمالی و میانمار این نتیجه را جبران می‌کنیم. ۲ بازی باقیمانده و ان‌شاءالله به مرحله بعد صعود می‌کنیم. تساوی مقابل عربستان برای شروع بد نبود. یک مقدار بدشانس بودیم و ان‌شاءالله می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

محمدحسین اسدی

نمی‌دانم چرا شرایط این طور شد و نتوانستیم به گل برسیم. البته به دلیل وضعیت بد آب و هوایی نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم. به دلیل شرایط آب و هوا دنده من گرفت و وقتی می‌خواستم به کادرفنی بگویم که مرا تعویض کنند خودشان این کار را انجام دادند.

‎ مهدی امینی

در وهله اول باید بگویم خدا را شکر که مساوی کردیم. به نظرم بازی برابری بود هر چند ما موقعیت‌هایی هم داشتیم که اگر از آنها استفاده می‌کردیم به برتری می‌رسیدیم. البته ما اگر بتوانیم مثل همین بازی در بازی با میانمار و کره‌شمالی هم به میدان برویم می‌توانیم برنده از بازی بیرون بیاییم. امیدوارم در ۲ بازی بعدی با برد از زمین بیرون بیاییم و با شرایط خوبی به مرحله حذفی صعود کنیم. مشکل خاصی از بابت مصدومیت وجود ندارد و مصدومیت من نگران کننده نخواهد بود.

امیر روستایی

به نظرم برای هر دو تیم این نتیجه در بازی اول خوب بود اگر چه معتقدم ما بدشانس بودیم.

یونس دلفی

خوشبختانه آسیب ندیدم و شرایطم خوب است. بچه‌های تیم با تمام وجودشان بازی کردند و تلاش خود را انجام دادند، ان‌شاءالله در بازی آینده جبران می‌کنیم.

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی داخلی مهدی امینی یونس دلفی تیم امید ایران محمد اسدی امیر روستایی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا به میزبانی تایلند امروز یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در گروه B به پایان رسید و تیم‌های ازبکستان و عراق راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

در یکی از این دیدارها تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و عربستان رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک به سود ازبکستان به پایان رسید تا ازبکستان با کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم ملی فوتسال عراق به مصاف استرالیا رفت و موفق شد با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ حریف خود را شکست دهد تا عراق با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

عربستان سعودی با ۳ و استرالیا هم بدون امتیاز سوم و چهارم شدند و از گردونه مسابقات کنار رفتند.

در ادامه این رقابت‌ها هم فردا ۴ دیدار در گروه‌های C و D برگزار م ی‌شود تا تکلیف این بازی‌ها در مرحله گروهی مشخص شود.

برنامه دیدارهای فردا به شرح زیر است:

* ژاپن - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰
* کره جنوبی - قرقیزستان، ساعت ۱۴:۳۰
* بحرین - افغانستان، ساعت ۱۷:۳۰
* ایران - کویت، ساعت ۱۷:۳۰

کد خبر 6084762

دیگر خبرها

  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند