Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مازندرانی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران استان گلستان، اظهار کرد: برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۱۲ اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشتیم که تقریبا راضی کننده بود و امیدواریم در این رقابت‌ها موفق باشیم.

وی افزود: تفاوت سطح تیم‌های کبدی آسیا هر سال در حال کاهش است، به طور مثال تیم سریلانکا با جذب مربی هندی انگیزه زیادی برای موفقیت در بازی‌های آسیایی دارد و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازندرانی تصریح کرد: هندی‌ها از چهار سال گذشته سرمایه گذاری هنگفتی انجام دادند و سالانه ۵۰ میلیارد تومان در لیگ کبدی این کشور هزینه می‌شود که چند بازیکن تیم ملی ایران هم در آنجا بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی آسیا در گرگان مقابل پاکستان شکست خوردیم اما دو ماه قبل در تورنمنت دوبی با تیم دوم ایران موفق به شکست پاکستان شدیم و امیدوارم این تیم در بازی‌های آسیایی برای ما دردسرساز نشوند.

سرمربی گلستانی تیم ملی کبدی مردان ایران با بیان اینکه هدف ما در بازی‌های آسیایی جاکارتا کسب مدال طلاست، گفت: امیدواریم با رسیدن به فینال، بهترین بازی خود را انجام دهیم و برای نخستین بار مدال طلای بازی‌های آسیایی را کسب کنیم.

مازندرانی افزود: هند همواره اصلی‌ترین رقیب ایران در کبدی بوده و حضور بازیکنان ایرانی در لیگ هند کمک زیادی به شناخت ما از این تیم خواهد کرد.

وی بیان کرد: بازی کردن ایرانی‌ها در لیگ کبدی هند موجب شده تا ترس از رویارویی با این تیم از بین برود و تجربه و آمادگی در بازی‌های آسیایی تاثیر گذار خواهد بود.

مازندرانی ادامه داد: شاید هندی‌ها از لحاظ تجربه و حمله از ما جلوتر باشند اما ایران هم از لحاظ آمادگی بدنی و دفاع قدرتمند است.

وی یادآور شد: قول قهرمانی منطقی نیست و ورزش را نمی‌توان پیش بینی کرد، اما نقطه قوت ما همدلی بازیکنان است و امیدوارم طلسم قهرمانی کبدی ایران در بازی‌های آسیایی شکسته شود.

کد خبر 4375852

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی جاکارتا تیم ملی کبدی فدراسیون کبدی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان مشهد شیراز احتکار بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم زیر 23 ساله‌های عراق در شرایطی با شکست اندونزی در بازی رده‌بندی مسابقات آسیایی توانست جواز حضور در المپیک 2024 پاریس را به دست بیاورد که منتظر محمد هافبک مس رفسنجان بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دست داشت.

این هافبک 22 ساله عراقی که به خاطر  حضور در مسابقات آسیایی چند بازی گذشته مس رفسنجان را از دست داد، یکی از بازیکنان تاثیرگذار نارنجی‌پوشان در فصل جاری بوده است.

از این رو باشگاه مس رفسنجان با انتشار پوستری صعود عراق به المپیک پاریس را به منتظر محمد بازیکن خود تبریک گفت.

این هافبک عراقی به زودی به ایران برمی‌گردد تا در تمرینات مس رفسنجان حضور پیدا کند. او باید در بازی های پایانی تیمش در جام حذفی و لیگ برتر به میدان برود.

دیگر خبرها

  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران