Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از Inside the games، کشور چین امیدوار است که بتواند در رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ شرکت کند. چین یکی از ۹ کشوری است که به دلیل داشتن سه نمونه دوپینگ مثبت به مدت دو سال از حضور در میادین محروم شده است. با این حال امیدوار است که با تصمیم فدراسیون جهانی وزنه‌برداری محرومیتش کاهش یابد و بتواند در بازی‌های اسیایی ۲۰۱۸ شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری دو روز آینده در سوئیس جلسه‌ای خواهد داشت و چین به دنبال نتیجه‌ی این جلسه و کاهش محرومیتش است.

نکته جالب این است که ۱۴ وزنه‌بردار چینی در سایت رسمی بازی‌های آسیایی نام‌شان وجود دارد که سه نفر از آن‌ها قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو هستند.

شی ژیائونگ قهرمان دسته ۶۹ کیلوگرم مردان، دنگ وی قهرمان دسته ۶۳ کیلوگرم زنان و منگ سوپینگ قهرمان دسته ۷۵ کیلوگرم زنان نام‌شان در لیست نفرات ثبت نام شده در بازی‌های آسیایی وجود دارد. همچنین لیو ژیائوجون قهرمان دسته ۷۷ کیلوگرم المپیک لندن و نایب قهرمان المپیک ریو نیز در این لیست قرار دارد.

انتهای پیام/ط÷

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: چین دوپینگ المپیک زنان لندن المپیک بازی چین رقابت مردان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • حذف دیوید تیلور امپراتور ۸۶ کیلوگرم جهان به دست یک پدیده؛ «آرون بروکس» هیولای جدید ۸۶ کیلوگرم کیست؟
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم