Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:05:43 GMT

بیمارستان 64 تختخوابی تکاب 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۴۳۸۴

بیمارستان 64 تختخوابی تکاب 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات طرح های عمرانی تکاب افزود: عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 64 تختخوابی تکاب از سال 1386 آغاز و تاکنون بیش از 160 میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل آن هزینه شده است.
وی با بیان اینکه برای تکمیل و بهره برداری از این طرح عمرانی 50 میلیارد ریال اعتبار لازم است، ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 64 تختخوابی تکاب در چند مرحله به علت مشکلات و موانع متعدد از جمله مالکیت و وجود معارض زمین متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه با پیگیری ها و تلاش های فراوان، موانع فراروی تکمیل این بیمارستان تا حدودی رفع و مشکل معارضان زمین این طرح نیز رفع شده است، اضافه کرد: با واگذاری زمین و بازگشایی محوطه ورودی، انشعابات آب، برق، گاز و تلفن واگذار و زیرساخت های بیمارستان 64 تختخوابی به زودی تکمیل خواهد شد.
وی از دستگاه های اجرایی خدمات رسان شهرستان تکاب خواست برای تملک زمین، واگذاری انشعابات و تکمیل زیرساخت های این طرح عمرانی نیمه تمام تکاب به طور جدی اقدام کنند.
فرماندار تکاب ادامه داد: بیمارستان 64 تختخوابی تکاب در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و با زیربنای 9 هزار و 400 مترمربع ساخته شده و با تکمیل و راه اندازی آن مشکل کمبود تخت بیمارستانی و ارائه خدمات مطلوب پزشکی و درمانی در این شهرستان رفع می شود.
مکرمی افزود: تجهیزات تخصصی پزشکی مورد نیاز این بیمارستان نیز خریداری شده و پس از اتمام عملیات عمرانی در بخش های مختلف بیمارستان 64 تختخوابی نصب خواهد شد.
وی بیان کرد: عملیات عمرانی ساختمان اصلی بیمارستان 64 تختخوابی نیز در مراحل پایانی بوده و تنها اقدامات مربوط به رنگ آمیزی و اجرای کفپوش، محوطه سازی و راه اندازی موتورخانه باقی مانده که این عملیات نیز به زودی اجرا و تکمیل می شود.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/3093/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان غربی بیمارستان دستگاه های اجرایی رنگ آمیزی گاز رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب طرح جهاد آبرسانی در لرستان، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی طرح در حال حاضر ۷۰.۲۵ است.

وی عنوان کرد: آبرسانی به ۷۰ روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: با اجرای این طرح تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان قرار خواهند گرفت.

اکبریان، بیان کرد: با رایزنی انجام شده در سطح وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم، پیش‌بینی ما این است که در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.

وی افزود: قرارداد فاز دوم طرح جهاد آبرسانی استان به‌زودی نهایی می‌شود.

کد خبر 6098069

دیگر خبرها

  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد