Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالهاشم حسن‌نیا ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه روکش محور باند دوم طالخونچه_ شهرضا اظهار کرد: سالانه حدود 80 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه بزرگراهی کشور نیاز است.

وی با بیان این‌که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای توسعه شبکه بزرگراهی، توسعه و تجهیز ماشین‌های راهداری و بهبود روکش آسفالت راه‌های کشور، کاستی‌هایی به لحاظ اعتباری دارد، افزود: در این زمینه نیازمند مساعدت مسؤولان کشور برای رفع این نیازها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از مجموع 220 هزار کیلومتر راه کشور، حدود 17 هزار کیلومتر آزادراه و 40 هزار کیلومتر آن شریانی است که روزانه حدود 8 میلیون تردد در این راه‌ها انجام می‌شود.

مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان نیز در  این مراسم ابراز کرد: 3 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه اعتبار تخصیص یافت.

وی ادامه داد: حجم تردد بالا و تصادفات رخ به رخ در محور مذکور بر اهمیت بهره‌برداری از این پروژه افزوده بود و بر این اساس باند دوم عملیات زیرسازی تا مرحله پایه توسط راه و شهرسازی و عملیات اجرای آسفالت توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در قطعه یک انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: ادامه محور تا اتصال به کمربندی شهرضا تا پاییز سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

 ظهر امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور، روکش آسفالت محور باند دوم طالخونچه _شهرضا به طول 8 کیلومتر به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام / س

حضور معاون وزیر راه در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه در خیابان لاله خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه پایانه باقوشخانه در منطقه ۱۰ یکی از مجموعه‌های استراتژیک حمل‌ونقلی است، اظهار کرد: این مجموعه سال‌ها پیش احداث شده است و هم‌اکنون نیاز به بهسازی و توسعه دارد که این هم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه در منطقه ۱۰ اصفهان افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: حمل‌ونقل به منزله شریان‌های حیاتی کشورها و چشم‌انداز توسعه نمادی بنیادین شهری و بدیهی‌ترین نشانه‌های سطح توسعه در رویکرد توسعه شهری بسیار حائز اهمیت است و نقش پایانه‌های درون شهری در این امر بسیار مهم است.

صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه وجود پایانه در شهرها، از اصلی‌ترین نیازها و مطالبات مردم است، خاطر نشان کرد: پایانه‌ها به‌عنوان مفصل ارتباطی درون شهری در بهبود وضعیت ترافیک، کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی شهرها و ایجاد امنیت، آرامش، هدایت و مدیریت سفرهای درون شهری نقشی سازنده و ارزنده‌ای ایفا می‌کند.

کد خبر 745542

دیگر خبرها

  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • استقرار ۲۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های هرمزگان
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار