Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@18:09:31 GMT

خطر بزرگ برای استقلال مقابل پارس جنوبی جم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۴۴۴۴

به گزارش ایلنا، استقلال تهران فردا در چارچوب بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم قرار می‌گیرد که بر خلاف فصل گذشته نتایج درخشانی کسب نکرده اما در میانه‌های جدول حضور دارد.

استقلال تهران با وجود خرید الحاجی گرو، مرتضی تبریزی و روح اله باقری اما گلزنان فصل گذشته‌اش مقابل شاگردان مهدی تارتار را در ورزشگاه تختی در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی قربانی، سرور جپارف و بهنام برزای سه بازیکنی بودند که در مجموع 4 بار دروازه زردپوشان را در بازی برگشت به میزبانی ورزشگاه آزادی باز کرده بودند. برزای به صنعت نفت منتقل شد، وضعیت قربانی مشخص نیست و جپارف هم حاضر به تمدید قرارداد نشد.

خط حمله استقلال طی سه هفته گذشته لیگ برتر البته 5 گل زده داشته و وریا غفوری با دو گل بهترین گلزنان آبی‌ها تا به اینجاست. مرتضی تبریزی و فرشید اسماعیلی هم دیگر گلزنان آبی‌ها هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران پارس جنوبی جم پارس جنوبی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال ملاثانی که در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به دلیل باز نشدن درهای ورزشگاه غدیر اهواز از سوی باشگاه استقلال خوزستان نتوانست از فجرسپاسی شیراز میزبانی کند، ورزشگاه خود را برای میزبانی از سپاهان در جام حذفی مشخص کرد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان دیدار تیمش است به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: سازمان لیگ به ما اعلام کرد باید امروز ورزشگاه را مشخص کنید. رفتیم نزد مسئولان نفت مسجدسلیمان و با خواهش و تمنا توانستیم این ورزشگاه را برای میزبانی از سپاهان معرفی کنیم. در اهواز و آبادان به ما ورزشگاه ندادند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی