Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@13:53:53 GMT

جریمه میلیاردی یک شرکت تجاری در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۴۶۲۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تغزیرات حکومتی استان خراسان رضوی امروز با بیان این مطلب گفت: با شکایت یکی از شعب بانک ملت مشهد مبنی بر عدم ایفای تعهدات ارزی توسط یک شرکت، پرونده تخلف در شعبه هشتم بدوی استان تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

حمیدرضا کریم افزود: شرکت مزبور، 2 حواله ارزی شامل 9 میلیون و 806 هزار یورو و 12 میلیون و 585 هزار یوان چین برای واردات کالا از بانک دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: اما متاسفانه این شرکت تا کنون نتوانسته هیچ مدرکی مبنی بر واردات کالا به کشور با استفاده از این حواله های ارزی ارائه کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: شعبه رسیدگی کننده با احراز تخلف، حکم این پرونده را صادر کرد.

 حمید رضا کریم گفت: با توجه به اعتراض متهم، پرونده در شعبه تجدید نظر نیز مورد رسیدگی قرار گرفت و منجر به صدور حکم پرداخت جزای نقدی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نوسانات ارزی ارز دلار یوان جریمه مالی تعزیرات حکومتی مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی گفت: اجرای طرح عفاف و حجاب نور از شنبه ۸ اردیبهشت در مجتمع‌ های تجاری در چهار محور اطراف حرم مطهر رضوی آغاز می‌ شود.

 

محسن ملی که در نشست با مدیران مجتمع‌ های تجاری اطراف حرم مطهر سخن می گفت، خاطرنشان کرد: صبح امروز نیز نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان در محل دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها