Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جدید آبی ها با وجود نمایش های خوب هنوز موفق به گلزنی نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، روح الله باقری از جمله خرید های خوب استقلال در آغاز فصل جدید لیگ برتر است که بسیاری از منتقدان خود را شگفت زده کرده است. بازیکن درخشان فصل گذشته خونه به خونه از لیگ یک مستقیم به استقلال آمد و از بازی دوم درخشش خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با شروع نمایش های خوب این بازیکن و تاثیر گذاری او روی 4 گل، مشخص شد که باقری هر چند در نقل و انتقالات خرید بزرگی نبود اما می تواند مهره ای موثر در تیم شفر باشد.
مهاجم جدید آبی ها با وجود ثبت پاس گل در کارنامه خود هنوز با گذشت سه بازی موفق به گلزنی نشده تا بعد دو نمایش درخشان و تاثیر گذاری در روند آبی ها، گلزنی حالا هدف جدید باقری باشد.


مهاجم استقلال به خوبی می داند که بازیکن گران قیمتی مانند گرو می تواند خیلی زود جانشین او در ترکیب شود و گلزنی در جم اتفاقی است که می تواند جایگاه باقری را در ترکیب آبی ها بیمه کند.

 

 

عکس: رضا سعیدی پور

استقلال تهران روح الله باقری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران روح الله باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۲۰:۳۰ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین است و هواداران این تیم به دنبال ادامه دار بودن صدرنشینی تیم خود هستند.  

ترکیب احتمالی استقلال برای این بازی به شرح زیر است: سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – آرمین سهرابیان – محمدحسین مرادمند – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • افشاگری بازیکنی که بیشتر در رسانه‌ها بود تا زمین؛ گفتند علیه مدیر استقلال مصاحبه کن!
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از یک بازیکن
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از بازیکن جنجالی
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر