Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به سؤال اقتصادی تعدادی از نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور اظهار داشت: به هر حال سؤال از رئیس‌جمهور حق همه نمایندگان است.

وی افزود: زمانی سؤالی اعلام وصول شد طبیعتا باید در صحن علنی مجلس مطرح شود اما بنده به شخصه اعتقادم بر این است که امیدواریم طرح سؤال منجر به تعدیل شرایط شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: طرفین باید کاری کنند که طرح سؤال التهاب بیشتری در حوزه اقتصاد ایجاد نکند.

فلاحت‌پیشه بر همین اساس اضافه کرد:‌ بنده شخصا معتقدم آنچه بیشتر نیاز داریم نوعی هم اندیشی بین دولت و مجلس است و باید در این رابطه هم راهکارهایی ارائه شود.

وی در پاسخ به این سؤال که ایا شما معتقد به این هستید که رئیس‌جمهور باید در شرایط فعلی اقتصادی پاسخگو باشید، گفت:‌ به هر حال آئین‌نامه این را می‌گوید که با اعلام وصول سؤال از رئیس‌جمهور، رئیس‌جمهور باید در صحن علنی مجلس پاسخگو باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه وبیناری رئیس فدراسیون اسکیت با مقامات اینلاین هاکی روسیه

مجید هنرجو رئیس  فدراسیون اسکیت  در جلسه‌ای به صورت وبینار با رئیس  و مقامات عالی‌رتبه اینلاین هاکی روسیه شرکت کرد.

در این جلسه که با حضور مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت و علیرضا محبوبی‌فرد مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون  و ایگور کولسکوو رییس فدراسیون رولر هاکی روسیه به همراه 3 تن از اعضای دیگر از این کشور حضور داشتند، طرفین در خصوص مسائل مختلف که حدود یک ساعت طول کشید به صحبت پرداختند.

در ادامه این جلسه مجید هنرجو ابراز امیدواری کرد 2 تیم باشگاهی از ایران در مسابقات کاپ مسکو که ماه آینده برگزار می‌شود در این رویداد بین‌المللی شرکت کنند.

بحث اسکان و تغذیه ورزشکاران ایرانی از دیگر موضوعاتی بود که رییس فدراسیون خواستار رسیدگی به آن شد و در این مورد رئیس فدراسیون رولر هاکی روسیه قول داد به این مسئله  رسیدگی خواهند کرد و متعاقبا پاسخ آن را به همتای ایرانی خود اطلاع خواهند داد.

همچنین طرفین آمادگی خود را برای حضور در مسابقات آینده اعلام کردند. تبادل اطلاعات و دانش در بحث اعزام ورزشکار و مربی از دیگر مسئله ‌ای بود که مورد بحث طرفین قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم | شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم
  • نشست وبیناری رئیس فدراسیون با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • جلسه وبیناری رئیس فدراسیون اسکیت با مقامات اینلاین هاکی روسیه