Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مرکز گیلان آقای علی اکبر اوسط مقدم در این نشست اعلام کرد: در هفته دولت امسال 155 کلاس درس ،  117 پروژه گرمایشی مدارس و 48 هزار متر مربع آسفالت سطوح محوطه های مدارس به بهره برداری میرسد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 100 طرح از 140 طرح تجهیز و نوسازی مدارس فرسوده گیلان تا قبل از شروع مدارس به پایان می رسد افزود : با افتتاح این طرح ها بیش از 800 کلاس درس به مدارس گیلان افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس گیلان ، تقویت همگرایی و  فرهنگ مشارکت را در توسعه فضاهای آموزشی بسیار اثرگذار دانست و تصریح کرد: برای بهره برداری از کل پروژه های تجهیز و نوسازی مدارس گیلان بیش از 140 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در سالهای گذشته با کمک خیرین توانسته ایم بسیاری از فضاهای آموزشی را به نقطه مطلوب برسانیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نوسازی و تجهیز مدارس 155 کلاس جدید سال تحصیلی امسال گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.
مجید فرهزاد افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.
به گفته وی، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای ودامداری و اشتغال زایی است.

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود