Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان ایران که برخی همسایه‌ها نیز آب در آسیاب آنان می‌ریزند بی‌اثر خواهد شد.

خبرگزاری فارس: شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال در پی تحریم‌های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال به این شرح است:

با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران انقلابی که برخاسته از اراده واقعی مردم و رهبری بصیر و فرانگر امام خمینی (ره) بود و تجربه عمیق هشت سال دفاع مقدس ملت ایران از هر دین و قوم با متبلور ساختن وحدت و یکدلی ملی، و با تقدیم هزاران شهید انقلاب و جنگ و ایثار و جانباز و آزاده ثابت کرده که وجودی است یکپارچه و در سایه حضرت حق حیات خود را هدفمند و در جهت عدل و آزادگی می‌داند که اراده خداوند برای بندگانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال و پس از سرگذراندن این تجربیات و فشار‌های ظالمانه استکبار و تحریم‌ها و موضع‌گیری‌ها جانبدارانه آمریکا که ملت بزرگ ایران استقلال و خودباوری خود را ظاهر ساخته است، آمریکا با تبلیغات و تحریم‌های دوباره اقتصادی و بدعهدی سعی به زانو درآوردن انقلاب و ملت ایران دارد. تلاشی که تجربه گهربار انقلاب و دفاع مقدس بر واهی بودن آن دلالت دارد.

جامعه ارامنه تهران و شمال ایران باور دارد که این بار نیز ملت شریف و بزرگوار ایران از هر دین و آئین، یکدلانه و استوار و در سایه هدایت‌های جامع‌نگر رهبری انقلاب از این مرحله با سرافرازی عبور خواهد کرد و توطئه‌های دشمنان ایران که برخی همسایه‌ها نیز بیهوده و شاید که با وحشت نابجایی که از پیروزی‌ها و اعتماد به نفس ملت ایران حس کرده‌اند، آب در آسیاب آنان می‌ریزند بی‌اثر خواهد شد.

شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران با حمایت از تمامی تلاش‌های همه جانبه ملت و دولت ایران در راستای حفظ استقلال و تحقق اراده بر حق مردم ایران اعلام می‌دارد که جامعه ارامنه همچون گذشته یکپارچه و یکدل در کنار ملت بزرگ ایران گام خواهد برداشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: شورای خلیفه گری ارامنه تحریم های آمریکا بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • واحدی: همه در نیروی هوایی پای کار عملیات وعده صادق بودند
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • تاکید المشاط بر آگاهی و وحدت یمنی‌ها در برابر توطئه دشمنان
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد