Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@12:32:33 GMT

کاپیتان سابق استقلال اهواز به نفت مسجدسلیمان پیوست

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۵۰۹۸

کاپیتان سابق استقلال اهواز به نفت مسجدسلیمان پیوست

بهروز مکوندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازیکن فصل گذشته همراه تیم استقلال اهواز در لیگ دسته دوم کشور به میدان رفت که با صلاحدید کادر فنی به جمع بازیکنان تیم اضافه شد.
مربی تیم نفت مسجدسلیمان در ادامه به بازی تیمش مقابل پرسپولیس اشاره کرد و گفت: تمرینات ما به خوبی در حال انجام است و از این بابت مشکلی نداریم همچنین فردا برای دیدار برابر پرسپولیس در هفته چهارم عازم تهران شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پرسپولیس قهرمان 2 سال گذشته ایران است و در این فصل به غیر از بازی هفته قبل مقابل استقلال خوزستان که اتفاقات ناگواری در اهواز رخ داد، شروع خوبی داشته است از طرفی بسیاری از بازیکنان ما شاید برای اولین بار در آزادی به میدان می روند اما با این وجود تلاش می کنیم با ارائه یک بازی جذاب و جوانمردانه به اهداف خود برسیم.
مکوندی ادامه داد: با توجه به بازی هفته پنجم ما مقابل نساجی مازندران، قرار است با هماهنگی هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان، بعد از بازی با پرسپولیس در همان تهران بمانیم و از آن جا به مازندران سفر کنیم.
وی درباره مصدوم یا محروم تیمش در مقابل پرسپولیس گفت: غیر از میلاد میداوودی که از ناحیه پا دچار مصدومیت است سایر بازیکنان را در اختیار داریم.
مربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص خشونت و پرخاشگری در ورزشگاه های کشور گفت: امیدوارم دیگر شاهد این گونه صحنه ها در ورزشگاه های کشور نباشیم، فوتبال ورزشی است که برای دوستی، عشق و زندگی به وجود آمده و همیشه باعث شادی و وحدت بین مردم بوده هر چند بعضی مواقع در تمام دنیا چنین اتفاقات ناگواری رخ می دهد. معتقدم با کمک همه مربیان بازیکنان، هواداران و رسانه ها می توان این قبیل حاشیه ها را از ورزش فوتبال پاک کرد.
وی ادامه داد: همه ما باید کمک کنیم که دیگر شاهد چنین صحنه های ناگواری در ورزشگاه های کشور نباشیم، همانگونه که در جام جهانی ملت های بسیاری با رنگ ها و نژادهای مختلف در روسیه جمع شدند و صحنه های زیبایی را خلق کردند انتظار می رود که ورزش کشور ما به سمت دوستی و وحدت برود و تماشاگران به عنوان یک دوست و برادر در کنار هم از دیدن مسابقات ورزشی لذت ببرند.
به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان از ساعت 20:30 روز جمعه در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در تهران به مصاف تیم پرسپولیس می رود.
9879/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استقلال عشق لیگ برتر فوتبال کشور نساجی نفت رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در چارچوب مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است و آنها نیز مانند سرخ‌ها به دلیل مصدومیت تیم کاملی در اختیار ندارند.

ابوالفضل سلیمانی، مدافع سابق پرسپولیس که در این فصل به آلومینیوم اراک پیوسته، به دلیل شکستگی بینی در بازی قبلی برابر ذوب‌آهن، نمی‌تواند مقابل سرخ‌ها به میدان برود.

همچنین مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات نیز همچنان مصدوم هستند تا آلومینیوم مثل بازی‌های گذشته حداقل سه غایب داشته باشد.

دیگر خبرها

  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس