Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ شاگردان «بهروز عطایی» در این دیدار در حالی با نتیجه 3 بر2 مغلوب تیم قطر شدند که گیم های اول و دوم را به سود خود به پایان بردند، اما در ادامه و در سه گیم متوالی بازی را به حریف خود واگذار کردند تا دستشان از مدال طلای این رقابت ها دور بماند.

بازیکنان تیم ایران گیم های اول و دوم را به نتایج 25 بر 23 و 25 بر 21 بردند و قطری ها نیز گیم های سوم تا پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25بر 18 و 15 بر 10 از آن خود کرده و به مقام قهرمانی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم ایران در دیدار نیمه نهایی تیم چین تایپه میزبان این رقابت ها را با نتیجه 3 برصفر شکست داده و تیم ایران را برای پنجمین بار راهی دیدار نهایی این مسابقات کرده بود.

پیش از این نمایندگان اعزامی والیبال ایران به این رقابت ها سه بار عنوان قهرمانی و یک بار نیز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرده بودند.

در دیدار رده بندی این رقابت ها تیم ژاپن با نتیجه 3 بر 2 درحالی برابر تیم چین تایپه به پیروزی رسید که نتایج گیم های اول و دوم را به این تیم واگذار کرده بود.

ششمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا هفدهم مردادماه با شرکت تیم های ژاپن، کره جنوبی، قزاقستان، ایران، استرالیا، چین تایپه، قطر، ویتنام و تایلند به میزبانی چین تایپه آغاز و امروز(چهارشنبه) پس از 8 روز به کار خود با قهرمانی تیم قطربه پایان رسید.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران نایب قهرمان کنفدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و افغانستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و افغانستان امروز _پنجشنبه سی فروردین_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و افغانستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران - افغانستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 745670

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد