Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@05:33:16 GMT

جواد خیابانی زیر تیغ جراحی می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۵۲۲۲

جواد خیابانی زیر تیغ جراحی می‌رود

به گزارش پارس نیوز، 

متاسفانه جواد خیابانی مجری و گزارشگر فوتبال تلویزیون به دلیل مشکلی که برایش پیش آمده برای مداوا به بیمارستان رفت. او شب گذشته به دلیل زمین خوردن دچار آسیب دیدگی و مشکل می شود و به همین دلیل برای مداوا به بیمارستان می رود. آنطور که خود او گفته باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و این به آن معنا است که چند برنامه ای که باید اجرا کند را نمی تواند انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیابانی در این رابطه گفت: «دیشب بدجوری زمین افتادم و دیگر نتوانستم برخیزم.» او افزود: «متاسفانه از امشب در برنامه مجله آسیایی شبکه ورزش نیستم.» جواد خیابانی قرار بود که دیدار سوپر کاپ اروپا میان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را هم گزارش کند: «بله این بازی را هم نمی توانم گزارش کنم.باید به بیمارستان بروم تا آن جا جراحی شوم و تحت مداوا قرار بگیرم.»

گزارشگر قدیمی فوتبال ایران در ادامه گفت: برای همه همکارانم در شبکه ورزش و شبکه سه آرزوی موفقیت دارم. دلم می خواهد سازمان(صدا و سیما) بهترین برنامه ها را داشته باشد.» او همچنین درباره مراحل درمانی اش گفت: «عمل جراحی سختی دارم و شاید در حین عمل از دنیا بروم. مردم ایران حلالم کنند و مرا ببخشند که سال ها است آزارشان داده ام. ببخشند که نتوانسته ام کمکشان کنم.»

جواد خیابانی گزارشگر و مجری پراحساس فوتبال ایران است که با گزارش های بازی های خاطره انگیزی چون بازی ایران استرالیا و ایران و آمریکا نامش در تاریخ فوتبال ایران ثبت شده است. او در زلزله کرمانشاه نیز یکی از فعال ترین چهره ها بود و زمان زیادی را صرف کمک به مردم زلزله زد کرد.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال بیمارستان زمین آسیب دیدگی عمل جراحی رئال مادرید بازی جراحی فوتبال ایران مردم ایران ایران ایران و آمریکا زلزله ایران و آمریکا تلویزیون جراحی سازمان صدا و سیما پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • جنجال فراخوان ایتایی تجمع خیابانی برای حجاب | حجاب محور اختلاف نظر شده است؟
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • (ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست هند جیرفت بزرگ است (فیلم)