Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@20:42:30 GMT

چرا استقلال قربانی و انصاری را زودتر رد نکرد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۵۲۳۷

از دو ماه قبل و حتی از پارسال معلوم بود که شفر اعتقاد چندانی به علی قربانی و جابر انصاری ندارد، ولی آن‌ها تا همین دیروز بلاتکلیف بودند.

به گزارش شریان نیوز،فصل گذشته جابر انصاری و علی قربانی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و پیش‌بینی می‌شد در ابتدای فصل نقل و انتقالات از استقلال جدا شوند، اما پروسه جدایی آن‌ها تا هفته چهارم لیگ طول کشید که یک دلیلش بلاتکلیفی وضعیت خط حمله استقلال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها ۲ ماه منتظر تیام ماندند و بعد هم الحاجی گرو و مرتضی تبریزی را جذب کردند. تازه استقلال مرتضی آقاخان را هم در خط حمله دارد.

  منبع: خبرورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد انصاری گفت: با شروع ؛ یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم احیا، مرمت و بازسازی قنوات کشور بود و این مهم در قالب بخشنامه به شهرستانهای هدف ارجاع شد. وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر ۱۷ رشته قنات به طول بیش از ۶ کیلومتر احیا؛ مرمت و بازسازی شد افزود: تا پایان امسال ۷ رشته قنات دیگر به طول ۲ کیلومتر هم به این مجموعه اضافه می شود.
انصاری  ادامه داد: شهرستان باشت دارای ۵۰ رشته قنات است که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۴ این قنات ها بازسازی و احیا می شوند.
 رئیس جهاد کشاورزی باشت افزود: از آب این قنات ها  هزار و ۲۰۰ هکتار از زمینهای شهر باشت تحت آبیاری قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • ساعت هوشمندی که اختلال در ریتم قلب را زودتر از وقوع پیش‌بینی می‌کند
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • پوران درخشنده: «عشق» را باید خارج از ایران ساخت