Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@09:34:21 GMT

اولین جشنواره و امیدها

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۵۲۵۲

اولین جشنواره و امیدها

دراین مطلب آمده است: برای اوﻟﯿﻦ ﻣﺮﺗﺒﻪ در ﺗﺎرﯾﺦ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻣﻄﺒﻮﻋﺎت و اﺻﺤﺎب رﺳﺎﻧﻪ در اﺳﺘﺎن ﻗﻢ و ﺑﻪ ﻫﻤﺖ اداره ﮐﻞ ﻓﺮﻫﻨﮓ وار ﺷﺎد اﺳﻼﻣﻰ و ﺑﻪ ﺧﺼﻮص ﺗﻼش و ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی ﺷﺒﺎﻧﻪ روزی ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﻣﻄﺒﻮﻋﺎﺗﻰ اﯾﻦ اداره ﮐﻞ ﺟﺸﻨﻮاره ﻣﻄﺒﻮﻋﺎت و ﺧﺒﺮﮔﺰاری ﻫﺎ ﺑﺮﮔﺰار ﺷﺪ ﭘﺲ از ارﺳﺎل ﺣﺪود ﺑﯿﺶ از 800 اﺛﺮ از ﺧﺒﺮﻧﮕﺎران و اﺻﺤﺎب رﺳﺎﻧﻪ در ﻗﻢ و اﺳﺘﻘﺒﺎل ﺧﻮب ﺻﻮرت ﮔﺮﻓﺘﻪ، ﭘﺲ از اﻧﺠﺎم داوری و ﺑﺮرﺳﻰ ﻫﺎی ﻻزم و ﺣﺮﻓﻪ ای از ﺳﻮی ﺗﯿﻢ داوری ﻣﻨﺘﺨﺐ در ﻣﻌﺎون ﻣﻄﺒﻮﻋﺎت و ﺧﺒﺮﮔﺰاری ﻫﺎ در وزارﺗﺨﺎﻧﻪ، در روز ﻫﻔﺪﻫﻢ ﻣﺮدادﻣﺎه و ﻫﻤﺰﻣﺎن ﺑﺎ ﮔﺮاﻣﯿﺪاﺷﺖ روز ﺧﺒﺮﻧﮕﺎر اﺳﺎﻣﻰ ﻧﻔﺮات ﺑﺮﺗﺮ و ﻣﻘﺎم ﻫﺎی اول ﺗﺎ ﺳﻮم در ﻫﺮ ﺑﺨﺶ ﺑﺎ ﺑﺮﮔﺰاری ﻣﺮاﺳﻢ وﯾﮋه در ﺗﺎﻻر ﻣﺮﮐﺰی ﺷﻬﺮ اﻋﻼم و ﺟﻮاﯾﺰی ﻫﻢ ﺑﻪ آﻧﻬﺎ داده ﺷﺪ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ﺣﺎﺷﯿﻪ اﻋﻼم ﻧﻔﺮات ﺑﺮﺗﺮ و ﭘﺲ از ﺑﺮﮔﺰاری اﯾﻦ ﻣﺮاﺳﻢ از ﺳﻮی ﺑﺮﺧﻰ از ﻓﻌﺎﻻن رﺳﺎﻧﻪ ای ﺑﻪ ﻧﺤﻮه ﻗﻀﺎوت ﻫﺎی ﺻﻮرت ﮔﺮﻓﺘﻪ در زﻣﯿﻨﻪ آﺛﺎر ارﺳﺎﻟﻰ و ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮل ﻧﺒﻮدن ﺑﺮﺧﻰ از آﺛﺎر ﺑﺮﮔﺰﯾﺪه ﺷﺪه از ﺳﻮی ﻣﺴﺌﻮﻻن ﺑﺮﮔﺰاری و ﻣﻮارد دﯾﮕﺮ، اﻧﺘﻘﺎدات و اﻋﺘﺮاﺿﺎﺗﻰ ﺑﻪ ﻋﻤﻞ آﻣﺪ. ﻗﻄﻌﺎ ﺑﺮﮔﺰاری اﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﺟﺸﻨﻮاره ﻫﺎی ﻣﻬﻢ و آن ﻫﻢ ﺑﺮای اوﻟﯿﻦ ﻣﺮﺗﺒﻪ در ﻗﻢ ﺧﺎﻟﻰ از اﯾﺮاد و ﻧﻘﺼﺎن ﻧﺒﻮده و ﻫﺮ ﻓﻌﺎل ﻣﻨﺼﻒ ﻣﻄﺒﻮﻋﺎﺗﻰ و ﻏﯿﺮ ﻣﻄﺒﻮﻋﺎﺗﻰ ﻧﯿز ﺑﺮاﯾﻦ ﮔﻔﺘﻪ ﺻﺤﻪ می گذارد.
اﻣﺎ ﺑﺮﺧﻰ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﮔﻔﺘﻪ ﺷﺪه در اﯾﻦ راﺳﺘﺎ دور از اﻧﺼﺎف و واﻗﻌﯿﺖ ﻣﻰ ﺑﺎﺷﺪ و ﻣﻰ ﺑﺎﯾﺴﺖ اﺻﺤﺎﺑﻪ رﺳﺎﻧﻪ ﺑﺎ اراﺋﻪ ﻧﻈﺮات و ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات ﺳﺎزﻧﺪه و ﻣﻔﯿﺪ و اﯾﺠﺎد ﯾﮏ ﮐﻤﯿﺘﻪ و ﺗﯿﻢ ﮐﺎرآﻣﺪ از ﺳﻮی اﻫﺎﻟﻰ رﺳﺎﻧﻪ ﺑﺎ ﻫﻤﮑﺎری و ﻫﻤﯿﺎری ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﻣﻄﺒﻮﻋﺎﺗﻰ ارﺷﺎد ﻗﻢ و ﺑﺮﮔﺰاری ﻣﺴﺘﻤﺮ، ﻣﺪام و ﺳﺎﻻﻧﻪ اﯾﻦ ﺟﺸﻨﻮاره ﺗﻼش ﻣﻀﺎﻋﻔﻰ در ار ﺗﻘﺎی ﺳﻄﺢ ﮐﯿﻔﻰ و ﮐﻤﻰ رﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎ و ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻣﻨﺪرج در آﻧﻬﺎ ﺻﻮرت ﮔﯿﺮد. ﻣﻰ ﺑﺎﯾﺴﺖ ﻧﮕﺎه و ﻧﻈﺮ ﺑﻬﺘﺮ ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ اﻣﯿﺪ و ﺗﺪﺑﯿﺮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻪ ﺑﺮﮔﺰاری اﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﺟﺸﻨﻮاره ﻫﺎ داﺷﺖ و ﺑﺎ اراﺋﻪ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات ارزﻧﺪه، ﻫﻤﮕﺎن را ﺗﺸﻮﯾﻖ و اﻣﯿﺪوار ﺑﻪ ﻓﻌﺎل و ﭘﻮﯾﺎ ﻧﮕﺎه داﺷﺘﻦ اﯾﻦ ﮐﺎر ﻣﻬﻢ ﻧﻤﻮد ﺗﺎ ﻣﻄﺒﻮﻋﺎت و رﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎ در ﻗﻢ ﮐﺎر ﻫﺎ و اﻗﺪاﻣﺎت ﺧﻮﯾﺶ را ﺑﺎ ﺑﮑﺎرﮔﯿﺮی ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﻧﻮﯾﻦ و ﮐﺎرآﻣﺪ ﺑﻪ ﭘﯿﺶ ﺑﺒﺮﻧﺪ و اﺣﺴﺎس ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻣﻨﺪرج در ﻫﺮ ﺷﻤﺎره آﻧﻬﺎ در دﯾﺪ و ﻗﻀﺎوت داوران و ﺻﺎﺣﺐ ﻧﻈﺮان ﻗﺮار ﻣﻰ ﮔﯿﺮد.
ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ در ﮐﻨﺎر ﺑﺮﮔﺰاری ﺳﺎﻻﻧﻪ و ﻣﻨﻈﻢ ﺟﺸﻨﻮاره ﻣﻄﺒﻮﻋﺎت در ﻗﻢ و اﻋﻼم ﻗﻄﻌﻰ و رﺳﻤﻰ اداره ﮐﻞ ارﺷﺎد اﺳﺘﺎن ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺣﺘﻤﻰ و ﻗﻄﻌﻰ ﺑﻮدن اﯾﻦ ﻣﻬﻢ ﮐﻪ آﺛﺎر وﻧﺘﺎﯾﺞ ﺑﺴﯿﺎر ﺧﻮب و ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮﻟﻰ ﺑﺮای ﺟﺎﻣﻌﻪ رﺳﺎﻧﻪ ای ﺑﻪ ﻫﻤﺮاه ﺧﻮاﻫﺪ داﺷﺖ و ﻫﺮ ﮐﺪام از اﺻﺤﺎب رﺳﺎﻧﻪ ﺑﻪ دﻟﺨﻮاه ﺧﻮدﺷﺎن آﺛﺎر ﺗﻮﻟﯿﺪی را ﺑﻪ ﻗﻀﺎوت در ﺟﺸﻨﻮاره اﻋﻼم ﻣﻰ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ ﻣﻰ ﺗﻮان از راه دﯾﮕﺮی ﻧﯿﺰ آﺛﺎر و ﻣﻄﺎﻟﺐ اﺻﺤﺎب رﺳﺎﻧﻪ در رﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ را ﻣﻮرد ارزﯾﺎﺑﻰ و ﻗﻀﺎوت ﻗﺮار داد. ﺑﺮای ﺗﺤﻘﻖ اﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ دوم ﻣﻰ ﺑﺎﯾﺴﺖ ﺑﺮﺧﻰ آﺛﺎر و ﻣﻄﺎﻟﺐ و ﻣﻮارد ﻣﻨﺪرج در رﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎ و در ﻫﺮ ﻗﺴﻤﺖ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺗﺼﺎدﻓﻰ ودر روز و ﺗﺎرﯾﺦ ﻫﺎی ﻣﻌﻠﻮم ﻣﻮرد ﻗﻀﺎوت و ارزﯾﺎﺑﻰ ﻗﺮار ﮔﯿﺮد و در ﺻﻮرت ﻋﻤﻠﻰ ﺷﺪن اﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺗﻤﺎم رﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﺧﻮاﺳﺘﻪ و ﻧﺎﺧﻮاﺳﺘﻪ ﻣﺠﺒﻮر ﺑﻪ ﺣﻔﻆ و ارﺗﻘﺎی ﺳﻄﺢ ﮐﯿﻔﻰ آﺛﺎر ﻣﻨﺪرج در رﺳﺎﻧﻪ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺑﻮد و ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﻰ ﺷﺪن اﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﮔﺎﻣﻰ ﻣﻬﻢ و اﺳﺎﺳﻰ در ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺤﺘﻮا ﺑﺮای رﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎ در ﭘﻰ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.
می ﺑﺎﯾﺴﺖ ﺑﺮﺧﻰ از ﻫﻤﮑﺎران ﻣﻄﺒﻮﻋﺎﺗﻰ در ﺟﺮﯾﺎن اﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮع ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﮐﻪ در ﺑﺮﺧﻰ از ﻗﺴﻤﺖ ﻫﺎ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﻃﻨﺰ و ﮐﺎرﯾﮑﺎﺗﻮر و ﻣﻮارد دﯾﮕﺮی آﺛﺎر ارﺳﺎﻟﻰ از ﺳﻮی اﺻﺤﺎب رﺳﺎﻧﻪ از ﺳﻪ ﻧﻔﺮی ﮐﻪ ﻣﻰ ﺑﺎﯾﺴﺖ اﻧﺘﺨﺎب و ﻣﻌﺮﻓﻰ ﺷﻮﻧﺪ، ﺗﺠﺎوز ﻧﻤﻰ ﮐﺮد و اﮔﺮ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﻨﺘﻘﺪان ﻧﯿﺰ در آن ﺑﺨﺶ اﺛﺮ ﻣﻌﺮﻓﻰ ﻣﻰ ﮐﺮدﻧﺪ ﺑﺮﻧﺪه ﻣﻰ ﺷﺪﻧﺪ و اﯾﻦ ﻣﻮرد از ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ و اﺷﮑﺎﻻت اﯾﻦ ﭼﺸﻨﻮاره ﺑﻮد ﮐﻪ ﺑﺮاﺣﺘﻰ و ﺑﺎ ﺳﻬﻮﻟﺖ ﻗﺎﺑﻞ اﺻﻼح و ﺑﺎز ﻧﮕﺮی در ادوارﺑﻌﺪی ﻣﻰ ﺑﺎﺷﺪ. ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻫﻢ و ﻏﻢ دوﺳﺘﺎن ﻣﻄﺒﻮﻋﺎﺗﻰ و اﺻﺤﺎب رﺳﺎﻧﻪ در اﺳﺘﺎن ﻣﻰ ﺑﺎﯾﺴﺖ در اﯾﻦ زﻣﯿﻨﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺑﺮﮔﺰاری ﺳﺎﻻﻧﻪ اﯾﻦ ﺟﺸﻨﻮاره و ﺗﮑﺮار آن را ﺑﺎ دادن راﻫﮑﺎرﻫﺎی ﻧﻮﯾﻦ ﻧﻬﺎدﯾﻨﻪ ﮐﺮده و ﺑﺎ اﻧﺴﺠﺎم و ﺳﺎﻣﺎن دﻫﻰ ﺑﻬﺘﺮ و ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺗﻼش ﻫﺎی ﺑﺮﺧﻰ ﻓﺮﺻﺖ ﻃﻠﺒﺎن و ﮐﺎﺳﺒﺎن در ﻋﺮﺻﻪ ﻣﻄﺒﻮﻋﺎت ﻗﻢ را ﻋﻘﯿﻢ ﺳﺎزﻧﺪ.
منبع:روزنامه پیام قم
8138/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت به این رسانه قم مى رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اولین تصویر از مراسم ازدواج رضا اسدی

آفتاب‌‌نیوز :

رضا اسدی بازیکن سپاهان با انتشار یک پست اینستاگرامی از متاهل شدن خود خبر داد.

وی نوشت: مبادا یک زمان بی تو!

منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • امیدها برای آبگیری سد‌های قشلاق و کبوترلانه
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان
  • جشنواره گلاب‌گیری مریم بانو
  • فیلم/ اولین گفت‌وگو با زورگیران بزرگراه صدر
  • عکس| اولین تصویر از مراسم ازدواج رضا اسدی
  • منتخبان اولین جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی معرفی شدند