Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@09:49:06 GMT

آتش سوزی در مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه «دروس»

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۵۳۲۶

آتش سوزی در مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه «دروس»

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران عصر چهارشنبه با اعلام یک مورد حادثه آتش سوزی در مجتمع مسکونی در محله دروس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۶:۳۸ بعد از ظهر به سامانه ۱۲۵ سامانه آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

ملکی در ادامه افزود: پس از اطلاع ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه یک نردبان بلند و تجهیزات کامل تنفسی به محل اعزام شدند و پس از حضور در محل ملاحظه شد که حادثه در یک مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه، ۱۸ واحدی که ۲ طبقه هم به عنوان زیرزمین مورد استفاده بود، در طبقه منهای ۲ تابلوهای برق دچار آتش سوزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه وجود کابل و سیم برق زیاد در تابلو برق سبب دود زیادی در طبقات شده بود گفت: تقریبا همه کسانی که در آن ساعت در ساختمان حضور داشتند در وضعیت نا ایمنی قرار داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان داشت: در این عملیات تعدادی از آتش نشانان با حضور در طبقه منهای ۲ و گروه های دیگر نیز با دستگاه های تنفسی در طبقات دیگر مشغول به هدایت افرادی که در طبقات دیگر قرار داشتند شدند و حدود ۴۰ نفر از افراد ساکن به کمک آتش نشانان به سلامت از طبقات خارج که از این تعداد حدود ۷ نفر کودک و نوزاد و خردسال بودند و برای کنترل سلامت اولیه مورد معاینه قرار گرفته و در حال حاضر با عملیات خوب آتش نشانان، آتش خاموش شد و ماموران در حال ایمن سازی و تخلیه محل هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوری مجتمع مسکونی دروس حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شهرام مومنی گفت: با گزارش آتش سوی یک خانه و یک مغازه نقاشی خودرو در بلوار لاکان رشت، ۱۳ آتش نشان با ۴ خودروی اطفای حریق و آب رسان به سرعت به محل آتش سوزی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به دلیل وجود مواد اشتعال زای شیمیایی و نفتی مانند رنگ خودرو و به هم پیوسته بودن سقف‌های این ۲ واحد، آتش به سرعت گسترش یافت، افزود: خودرو‌های پارک شده در این مغازه هم به صورت کامل سوخت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: با سرعت عمل آتش نشانان ، حریق به سرعت مهار و از گسترش بیشتر آن به واحد‌های صنفی و مسکونی مجاور جلوگیری شد.

شهرام مومنی با اشاره به اینکه انفجار هنگام عملیات اطفای آتش صدمات جانی نداشت، افزود: علت دقیق حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

وی از تجمع ساکنان منطقه هنگام عملیات آتش نشانان خبر داد و گفت: تجمع شهروندان در محل حادثه از سرعت عمل آتش نشانان و اطفای به موقع آتش جلوگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش