Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@14:01:01 GMT

بهزیستی: کمبود شیرخشک نداریم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۵۳۹۷

معاون اجتماعی بهزیستی کشور کمبود شیرخشک در شیرخوارگاه‌ها را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب‌الله فرید در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر کمبود شیر خشک درشیرخوارگاه گفت: سالانه ۵۰۰ هزار قوطی شیرخشک به صورت رایگان از وزارت بهداشت به بهزیستی واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: تمام این شیرخشک‌ها برای ۱۵۰۰ کودک زیر سه سال که در شیرخوارگاه‌ها نگهداری می‌شوند مصرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرید با اشاره به اینکه ۳۴ شیرخوارگاه در کل کشور زیر نظر بهزیستی فعالیت می‌کنند گفت: تاکنون مشکلی برای تأمین مایحتاج کودکان در شیرخوارگاه‌ها نداشته‌ایم.

معاون اجتماعی بهزیستی کشور گفت: شدیداً موارد مربوط به کمبود شیرخشک در شیرخوارگاه‌ها را تکذیب می‌کنم و در زمینه تأمین لوازم مورد احتیاج مانند پوشک یا شیرخشک تاکنون با کمبودی روبه‌رو نبوده‌ایم.

وی تصریح کرد: شیرخوارگاه‌های ما آمادگی بازدید، عکسبرداری و فیلم‌برداری را دارند و می‌توانند مدعیان کمبود شیرخشک به این مراکز مراجعه کرده و از نزدیک شرایط را ببینند.

فرید با اشاره به اینکه در بهزیستی شهر تهران نیز مشکلی از نظر کمبود شیرخشک وجود نداشته، گفت:‌ طبق گزارشات به دست آمده حتی میزان داده‌شده هم اضافه می‌آید،‌ما حتی در بخش توانبخشی برای کودکان معلول هم شیرخشک ارسال می‌کنیم.

معاون اجتماعی بهزیستی کشور افزود: وزارت بهداشت تاکنون محدودیتی برای دادن شیرخشک به بهزیستی قائل نشده و ما جزو گروه‌هایی بوده‌ایم که همواره این اقلام را دریافت کرده‌ایم و انبار شیرخوارگاه‌ها هم مؤید این موضوع است.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با برنامه ریزی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • مصائب کودکان سرراهی
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • بند قانون جوانی جمعیت به دلیل کمبود ماما اجرا نمی شود
  • ۹۰۰۰ کمبود ماما در مقابل ۳۰۰ مجوز استخدام
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور