Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@23:04:18 GMT

توهین ترامپ به ارشدترین عضو سیاه‌پوست کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۵۴۲۶

توهین ترامپ به ارشدترین عضو سیاه‌پوست کاخ سفید

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، دونالد ترامپ در توئیتی نوشت: «وقتی به یک پست دیوانه و گریان فرصت می‌دی و بهش در کاخ سفید شغل می‌دی، ظاهرا به نتیجه نمی‌رسه. آفرین به ژنرال کلی به خاطر اخراج فوری اون سگ!»

 

با شکایت کارزار دونالد ترامپ از خانم نیومن به خاطر نقض توافق در مورد حفظ اسرار محرمانه، فشار بر او تشدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام کارزار دونالد ترامپ گفت این شکایت به نهاد حل اختلافات اداری آمریکا تسلیم شده است.

 

به گزارش رادیو  فردا، ترامپ صبح سه‌شنبه با انتشار مجموعه‌ای از پیام‌ها در شبکه توئیتر حملات خود را به خانم نیومن شدت بخشید و این دستیار سابق هم به انتشار نوارهای صوتی از مکالمات ادامه داد.

 

نیومن در کتابی که اخیرا منتشر کرده است، تصویری بسیار منفی از دونالد ترامپ ارائه می‌دهد و از جمله نوشته که ترامپ در برنامه رئالیتی‌شو خود به نام «اپرنتیس» (کارآموز) از توهین‌های نژادی استفاده می‌کرد.

 

این جدال لفظی در روزهای اخیر مسائل بسیار حساسی را برملا کرده از جمله فقدان تنوع نژادی در میان مقامات ارشد کاخ سفید و نگرانی‌های امنیتی، از جمله امضاء قرارداد عدم افشای مسائل کاری با همه کارمندان تا بدین وسیله کارمندان سابق را به سکوت وادارند.

 

نیومن مکالمه مربوط به اخراجش در یکی از اطاق‌های کاخ سفید موسوم به تالار موقعیت را ضبط کرده است.

 

دونالد ترامپ در عین حال ادعای نیومن در مورد استفاده از کلمه «کاکاسیاه» در برنامه‌های تلویزیونی خود را رد کرد.

 

به گزارش بی بی سی، او در شبکه توئیتر نوشت: تهیه‌کننده برنامه «اپرنتیس» (کارآموز) به او اطمینان داده است که «هیچ نواری وجود ندارد که نشان دهد من این کلمه انزجارآمیز را که اوماروسای خرفت و دیوانه به من نسبت داده به کار برده باشم».

 

ترامپ تاکید کرد: «این کلمه در فرهنگ لغات من جای ندارد» و افزود نیومن تا قبل از اینکه اخراج شود من را «قهرمان واقعی حقوق مدنی» توصیف می‌کرد.

 

نیومن، رابط سابق کاخ سفید با رای‌دهندگان سیاه‌پوست، در خاطرات جدیدش می‌گوید شنیده بود که چنین نوارهایی وجود دارند. او روز یکشنبه گفت پس از پایان نگارش کتاب به یکی از این نوارها گوش داده است.

 

عکس/ اوماروسا مانیگو نیومن

 

بخش دیگری از مکالمات ضبط شده توسط نیومن روز سه‌شنبه از شبکه خبری سی‌بی‌اس پخش شد. او گفت این مکالمه نشان می‌دهد که کارکنان کارزار انتخاباتی او در مورد به کار بردن توهین‌های نژادی توسط دونالد ترامپ صحبت می‌کردند.

 

کاخ سفید و کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ حاضر نشدند در مورد این موضوع اظهار نظر کنند.

 

در برنامه روز سه‌شنبه شبکه خبری سی‌بی‌اس وقتی از نیومن سئوال شد آیا می‌تواند با مدارکی مثل ای‌میل و یا مکالمات ضبط شده، از ادعاهای مطرح شده در کتابش دفاع کند، او در پاسخ گفت: «هر نقل قولی در کتاب می‌تواند با مدارک دیگر تایید شود و همه چیز مستند است».

 

این نشان می‌دهد که او ممکن است اطلاعات بیشتری برای انتشار داشته باشد.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا جام نیوز عکس نژادپرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟

به گزارش خبرآنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898853

دیگر خبرها

  • خواص جکوزی برای پوست
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت