Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، برگزاری برنامه‌های کلان و موثر توسعه گردشگری با تأمین نیازها و زیرساخت های گردشگری،‌شناساندن ظرفیت‌های گردشگری با تهیه و تدوین مجموعه آثاری در زمینه تاریخ، مفاخر، جاذبه های گردشگری،‌آثار و ابنیه‌های تاریخی و توانمندی‌ها و غنای فرهنگی شهر همدان، از جمله اهداف تشکیل ستادهای یاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأسیس نمایندگی کنسولی ایران در شهر بن آلمان

دولت با توجه به تراکم جمعیت مراجعان و متقاضیان خدمات کنسولی به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در شهر فرانکفورت آلمان که بخش اعظم آنها هموطنان ساکن محدوده شهرهای بن و کلن هستند و برای دریافت خدمات کنسولی ناچار به طی مسافت بیش از ۱۷۰ کیلومتری فاصله بین این دو شهر با فرانکفورت می باشند،‌ با پیشنهاد وزارت امورخارجه مبنی بر تأسیس نمایندگی کنسولی جمهوری اسلامی ایران در شهر بن آلمان موافقت کرد.

ترخیص کالاهای معاف از پرداخت سود بازرگانی کماکان طبق سنوات گذشته خواهد بود

با تصویب هیأت وزیران،‌گمرک جمهوری اسلامی ایران موظف شد نسبت به ترخیص کالاهایی که طبق قوانین و مقررات مربوط و یا شرایط مصوب از پرداخت تمام یا قسمتی از حقوق گمرکی و سود بازرگانی معاف هستند، کماکان طبق شرایط مقرر در قوانین و مقررات مربوط اقدام نماید.

تصویب لایحه موافقت‌نامه تأسیس مرکز توسعه مدیریت آسیا و اقیانوسیه برای اطلاعات بلایا

دولت در ادامه،‌لایحه موافقتنامه تأسیس مرکز توسعه مدیریت آسیا و اقیانوسیه برای اطلاعات بلایا را به تصویب رساند.

طرف‌های موافقت‌نامه مذکور، دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان ملل متحد بوده و صلاحیت‌های مرکز یاد شده شامل عقد قرارداد، تحصیل و واگذاری دارایی منقول و غیرمنقول و اقامه دعوی حقوقی خواهد بود.

بدهی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به بانک تجارت به حساب بدهی دولت انتقال یافت

با تصویب هیأت وزیران، بدهی شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به بانک تجارت در خصوص طرح آزادراه تهران-شمال بابت اصل و سود تضمین شده تسهیلات دریافتی به مبلغ دو هزار و ۶۳۰ میلیارد و ۴۵۲ میلیون ریال به بدهی دولت منتقل شد و سرمایه دولت در شرکت مذکور معادل مبلغ بدهی انتقال یافته، افزایش یافت.

اعلام نظر دولت در خصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس

هیأت وزیران در ادامه جلسه، ضمن اعلام نظر در خصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده خود را برای پیگیری موضوع تعیین کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلمان ایران دولت گردشگری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری: ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: رژیم صهیونیسیتی، آمریکا و سایر کشورها بدانند که ایران اسلامی در تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد و نیروهای مسلح در حفظ مرزهای کشور قاطعانه برخورد می‌کند.

محمد انوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جنایت‌های چندماه اخیر رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی نیازمند یک جواب دندان شکن بود .

وی با اشاره به عملیات وعده صادق که شب گذشته توسط سپاه پاسداران تحقق یافت، گفت: این عملیات در تاریخ مقاومت، بی‌نظیر بود.

وی افزود: کسانی که از اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می‌کنند بدانند که ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ کس شوخی ندارد و عملیات دیشب نیز نشانگر این قاطعیت کشور در برابر دشمنان است.

رئیس دانشگاه تبریز نیز در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی انتظار چنین پاسخی را از ایران نداشت،‌ گفت: این رژیم تصور نمی‌کرد جمهوری اسلامی ایران چنین پاسخی به او بدهد، ما به جمهوری اسلامی خود افتخار کرده و رزمندگان غیور اسلام را می‌ستاییم.

صفر نصراله‌زاده اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی پس از گیر افتادن در منطقه و شرارت‌هایی خود، ضربات سنگینی را از رزمندگان فلسطین در جریان عملیات طوفان الاقصی دریافت کرد به همین دلیل خود را به در و دیوار می‌زند تا از این مخمصه رهایی پیدا کند.

وی ادامه داد: اسرائیل با یک‌ محاسبه‌ی غلط مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی پاسخی نخواهد داد، برخلاف عرف و قوانین نوشته شده‌ی بین المللی به کنسولگری‌ جمهوری اسلامی ایران حمله کرد، مقام معظم رهبری نیز فرمودند که این رژیم حتما تنبیه خواهد شد.

نصرالله‌زاده تاکید کرد: حجم عملیات شب گذشته به قدری وسیع بود که حتی دشمن هم به آن اغراق کرد و پیش‌بینی نمی‌کردند که جمهوری اسلامی در این مقطع زمانی با این حجم سرزمین‌های اشغالی دشمن را مورد هدف قرار دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می‌شود
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • بیانیه نمایندگی ایران در سازمان ملل: اقدام ایران به‌صورت دقیق برای جلوگیری از آسیب به غیرنظامیان انجام شد
  • حسن روحانی : صهیونیست‌ ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند/ جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد
  • مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری: ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • سلاح ورزی: هیات رییسه اتاق اجازه دخالت دولت را ندهد
  • احیای ۸ واحد صنعتی راکد در استان بوشهر
  • پیام استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم منفور صهیونیستی
  • با حضوروزیر کشور:افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه ایران ما در زاهدان
  • نمایندگی ایران در سازمان ملل: اقدام نظامی ایران مبتنی بر دفاع مشروع بود