Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بابت کم‌وکاستی‌ها در طول این چند سال از رانندگان عذرخواهی می‌کنیم. ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مبارکه عبدالهاشم حسن‌نیا ظهر امروز در آیین کلنگ زنی سه پروژه در شهرستان مبارکه با بیان اینکه 93 درصد حمل‌ونقل باری و مسافری در جاده‌های کشور انجام می‌شود، اظهار داشت: یک‌میلیون و 100 هزار راننده، 340 هزار ناوگان حمل‌ونقل باری و 70 هزار ناوگان حمل‌ونقل مسافربری در کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 220 هزار کیلومتر راه جاده‌ای داریم و اکثر مردم از حمل‌ونقل جاده‌ای استفاده می‌کنند، گفت: شبکه بزرگراهی مبارکه به سمت بروجن یکی از راه‌های خروجی استان اصفهان به سمت استان چهارمحال و بختیاری که با همت نماینده مبارکه در قالب پروژه‌های عمرانی تعریف شد و با حمایت سازمان راه داری و وزارت راه و شهرسازی احداث می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور افزود: توسعه شبکه راه کیفی و کمی را در دستور کار داریم؛ با وجود 220 هزار کیلومتر راه‌های کشور، حدود 17 هزار آزادراه و بزرگراه است که فاصله معنی‌داری را با راه‌های موردنیاز کشور، نیاز داریم.

وی بابیان اینکه روزانه حدود 8 میلیون تردد در راه‌های کشور انجام می‌شود و در سال گذشته حدود 30 میلیون بارنامه در کشور صادر شده 430 میلیون تن بار جابه‌جاشده است، خاطرنشان کرد: این بار حجم سنگین توسط رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل، منتقل می‌شود و بابت کم‌وکاستی‌ها در طول این چند سال از رانندگان عذرخواهی می‌کنیم.

حسن‌نیا تصریح کرد: ما به‌عنوان سازمان راهداری، تنظیم‌گر رابطه بین صاحب کالا، راننده و شرکت هستیم و تمام تلاشمان این است که بتوانیم این رابطه را به بهترین صورت برقرار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه شبکه بزرگراهی، بهبود روکش آسفالت، توسعه و امینی تجهیزات ماشین‌آلات راهداری را در دستور کارمان قرار دادیم؛ سالانه حدود 8 هزار میلیارد تومان اعتبار برای این کار مورد نیاز است و با توجه به مشکلات اعتبارات، با کمبود اعتبارات مواجه هستیم که می‌توانیم با حمایت مسئولان استان بخشی از این اعتبارات را تأمین کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدوارم بتوانیم در سال 98 پروژه محور مبارکه-مجلسی را افتتاح کنیم.

نیازمند نظارت دقیق در اجرای پروژه‌های عمرانی هستیم

معاون عمرانی استانداری استان اصفهان نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه در کشور پروژه‌های زیادی داریم که بهره‌برداری از آن بیش از برنامه زمان‌بندی‌شان به طول انجام‌شده است، گفت: دیر به بهره برداری رساندن سبب می‌شود هزینه سربار و تمام‌شده پروژه‌ها خیلی بیش از برآورد اولیه شود و تحمیل یک هزینه‌بر منابع متعلق به دولت و ملت است.

علی مقدس زاده افزود: کار مهم و موردنیاز، نظارت دقیق در اجرای پروژه‌های عمرانی است که منابع به‌صورت برنامه تأمین شود که در زمان مشخص‌شده به اتمام برسد و هم با هزینه‌های منطقی به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه در همه جای دنیا راه و جاده، یکی از شاخص‌های توسعه است، بیان کرد: خوشبختانه این سه پروژه از پروژه‌های حیاتی و به‌شدت موردنیاز منطقه است.

مقدس زاده با بیان اینکه در استانداری برنامه ما این است که تمام ظرفیت‌های استان را بسیج کنیم به سمت اینکه بروکراسی اداری را کم کنیم و در زمینه‌های مختلف پروژه‌های عمرانی را به اتمام برسانیم، خاطرنشان کرد: این تعهد برای ما است که حمایت‌های لازم را برای این سه پروژه و بقیه پروژه‌های استان کنیم.

جذب 300 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان مبارکه

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه هر زمانی می‌شود خدمت کرد اما خدمت کردن در این التهاب اقتصادی، توفیق بوده که خدا نصیب هرکسی نمی‌کند و باید قدران آن باشیم، اظهار داشت: باید تا آنجایی که بتوانیم سنگ صبور مردم باشیم و در حد توان خدمت شایسته کنیم.

زهرا سعیدی با اشاره به اینکه نزدیک به 150 میلیارد تومان برای پروژه کنارگذر غرب توانستیم در جلسه هیات دولت بگیریم، گفت: جاده بروجن-مبارکه یک مشکل معضل بسیار بزرگ برای شهرستان شده بود و 40 میلیارد تومان اعتبار برای محور دوم این جاده گرفتیم و جز حدود محدود پروژه‌های بود که ردیف ملی اعتبار گرفت.

وی بیان کرد: زیرگذر بلوار امیرکبیر و تقاطع غیر هم‌سطح جاده لاو و مجلسی، دو پروژه‌ای است سال‌هاست که آرزوی مردم شهرستان بود.

سعیدی با اشاره به اینکه در دوران خدمت حقیر برای شهرستان مبارکه حدود 300 میلیارد تومان اعتبار جذب‌شده است، افزود: برای جاده‌های آب سنجدی، ادامه بلوار امام رضا (ع) و دیگر جاده‌های شهرستان هم در آینده اعتباراتی کسب می‌شود.‌

جلوگیری از بسیاری حوادث جاده‌ای با احداث پروژه‌ها

فرماندار شهرستان مبارکه هم در این آیین گفت: پروژه‌ه‌ای که امروز شاهدکلنگ زنی هستیم حاصل تلاش‌های نماینده و مسئولان شهرستان و استان است.

حمیدرضا عصارزادگان افزود: مبارکه یک شهرستان صنعتی و در حوزه حمل‌ونقل بسیار بااهمیت است.

وی ادامه داد: می‌توان این پروژه‌ها از حوادث جاده‌ای تا حدود زیادی جلوگیری کند و از تلاش‌ها و همراه‌هایی فولاد مبارکه تشکر می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، باند دوم جاده مبارکه - بروجن به طول حدود 26 کیلومتر و با اعتبار 40میلیارد تومان، تقاطع غیرهمسطح بلوار امیرکبیر با اعتبار حدود 5 میلیارد تومان و همچنین تقاطع غیره مسطح لاو - مجلسی با مشارکت فولاد مبارکه با اعتبار 4 میلیارد تومان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ، با بارش باران در جاده چالوس

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سرهنگ "پیمان کرمی" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اکنون در جاده کرج - چالوس شاهد بارش باران هستیم که سبب لغزندگی سطح محوره شده است

وی بیان کرد: رانندگان باید از توقف در محدوده هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

کرمی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

رییس پلیس راه البرز افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی افزود: همراه داشتن تجهیزات ، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه جغرافیایی استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران واقع شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902402

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش سنگ، با بارش باران در جاده چالوس
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است